چگینی، مدیرعامل تیم تکواندوی کن درباره دغدغه تیم‌ها برای برگزاری مسابقات لیگ امسال توضیحاتی را مطرح کرد.

کیومرث چگینی، مدیرعامل باشگاه تکواندوی لوازم خانگی کن در گفت و گو با  خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان, درباره چرخش نظر این تیم برای ثبت نام در لیگ امسال تکواندو اظهار کرد: ما از ابتدا مخالف حضور در لیگ نبودیم. ابهاماتی در خصوص برگزاری مسابقات وجود داشت که در شیوه نامه‌ها دچار شبهه شده بودیم. می‌خواستیم درباره نحوه برگزاری مسابقات بیشتر مطلع شویم و انتظار داشتیم ابهامات برطرف شوند و این اتفاق افتاد. در نهایت هم ثبت نام خود را نهایی کردیم.

او ادامه داد: در جلسه هم اندیشی اخیر برخی اعتراضات از طرف تیم‌ها درباره نحوه برگزاری مسابقات دیده شد که کاملاً طبیعی است. سازمان لیگ هم به عنوان  شنونده با در نظر گرفتن بهترین شرایط درباره نحوه برگزاری مسابقات، نظر خود را اعلام خواهد کرد. این جلسه بسیار خوب بود و دوست داشتم این جلسات هم اندیشی زودتر برگزار شوند. متاسفانه در جلسات قبلی تیم‌هایی شرکت می‌کردند که امکان حضور در لیگ را نداشتند  و جلسه باری به هر جهت پیش می‌رفت. اما این جلسه اکثر دغدغه‌ها مرتفع شدند.

چگینی درباره برنامه این تیم برای قهرمانی اظهار کرد: شعار ما این است که همیشه بهترین بمانیم و برای قهرمانی هم برنامه داریم. سال‌های گذشته هم نشان دادیم که به این شعار عمل کرده ایم. امسال تلاش می‌کنیم تا تیم‌های پایه تقویت و استعداد‌های جدید به تکواندوی کشور  در بخش بانوان و آقایان معرفی شوند.

او گفت: شرایط برگزاری لیگ امسال خاص است. به خصوص برای تیم‌های خصوصی موانعی هم وجود دارد  و بعضی‌ها بر این باورند که شیوه برگزاری مسابقات به نوعی باشد که هزینه‌ها مدیریت شوند. تیم‌های استان البرز و تهران باید امسال حدود ۳ یا ۴ روز بازیکنان و کادر را در شرایط قرنطینه نگه دارند که هزینه مضاعفی به تیم‌ها تحمیل می‌شود. امیدوارم نگاه سازمان لیگ به گونه‌ای باشد که این دغدغه کاهش پیدا کند و برگزاری مسابقات به سمتی برود که تیم‌ها با پذیرش هزینه‌های سنگین در سال‌های آتی با مشکل مواجه نشوند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار