مدیر منابع طبیعی و آبخیزداری شوش گفت: بیش از ۶ هزار و ۱۰۰ مترمربع از اراضی ملی این شهرستان رفع تصرف شد.

هادی دوستی مدیر منابع طبیعی و آبخیزداری شوش در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، با هدف اجرای قانون حفظ و صیانت از منابع طبیعی و با عنایت به صدور احکام قطعی از سوی مقامات قضایی گفت: به منظور جلوگیری از تخریب و تصرف اراضی ملی و برخورد با تغییر کاربری‌های غیر مجاز، بیش از ۶ هزار و ۱۰۰ مترمربع از اراضی ملی این شهرستان واقع در پلاک ۶۰ بخش ۸ خلع ید شد.

او با بیان اینکه ارزش ریالی این زمین بیش از ۵۰ میلیارد ریال است، افزود: از سوی مالکان این اراضی تفکیک و اقدام به تغییر کاربری غیرمجاز کرده بودند که با کمک اداره منابع طبیعی رفع تصرف و حالت پیشین بازگشت.

دوستی از عموم مردم  درخواست کرد در شناسایی و جلوگیری از تغییر کاربری‌های غیر مجاز در سطح استان، اداره منابع طبیعی را یاری کنند و سامانه تلفنی ۱۵۰۴ یگان حفاظت این اداره را با هدف ارتباط مردمی برای اطلاع‌رسانی جهت پیشگیری و برخورد با ساخت و ساز‌های غیر مجاز در اراضی ملی که راه‌اندازی شده است.

مدیر منابع طبیعی شوش با اشاره به اینکه آماده دریافت هرگونه خبر و اطلاعات مردمی در این زمینه هستیم، تصریح کرد: مشارکت و نظارت عمومی مردم خوزستان بهترین و مؤثرترین راه برای حفاظت از سرمایه‌های ملی است.

انتهای پیام/ق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.