رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مهاباد گفت: سارقان به گاردریل‌های جاده‌ها هم رحم نکردند.

خادمی رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مهاباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، اظهار کرد: نصب علائم و تابلو‌های هشدار دهنده در مسیر‌های ارتباطی یکی از وظایف این اداره است که هر روز تعداد قابل توجهی از این علائم همچون نرده پل، پایه مسیر نما، تابلو‌های اخطاری، چراغ‌های چشمک زن و صفحه گاردریل به سرقت می‌رود.

خادمی افزود: ۸۰۰ متر گاردریل در محور‌های مهاباد به سمت سردشت، مسیر جاده پسوه، مسیر جاده ارومیه و راه‌های روستایی توسط سارقان در این شهرستان به غارت برده شده است.

خادمی ارزش این میزان گاردریل را ۶۰۰ میلیون تومان اعلام کرد و افزود: باهمکاری نیروی انتظامی و گشت زنی‌های شبانه ۳ سارق در این زمینه دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مهاباد ضمن قدردانی از تلاش‌های نیروی انتظامی و همکاری دادستانی در خصوص برخورد با سارقان گفت: شهروندان در صورت مشاهده موارد مشکوک یا مشاهده سرقت علائم راهنمایی و رانندگی و تجهیزات کنار جاده‌ای از طریق سامانه ۱۴۱ راهداری یا پلیس ۱۱۰ مراتب را گزارش دهند.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۲ ۰۴ دی ۱۳۹۹
دولت ما کی میخواهد بفهمد که ملت از بی پولی و بیکاری و درآمد به چنین کارهایی دست میزنند شکم خالی زن وبچه دین و ایمان نمیشناسد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۵ ۰۴ دی ۱۳۹۹
وقتي دم و دقيقه ماشين رد ميشه چطور ممكنه كسي بتونه جلوي اينهمه مردم گارد ريل يا چراغ راهنمايي رو بدزده