رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان از راه اندازی نخستین مرکز مشاوره و مراقبت پرستاری در منزل با حمایت بخش خصوصی در شهرستان خبرداد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،سلمان زاده رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان گفت: با راه اندازی مرکز مشاوره و مراقبت پرستاری در منزل دیگر نیازی به مراجعه حضوری مردم برای ارائه خدمات مشاوره ای نیست و این امکان برای مردم فراهم شده تا از خدمات این طرح استفاده کنند.

او هدف از اجرای این طرح را افزایش کیفیت مراقبت از بیماران، ارتقای ایمنی و احترام به بیمار، کاهش خطرات ابتلا به بیماری در این شرایط کرونایی، کاهش هزینه های درمان و پیشگیری از بسترهای غیرضروری عنوان کرد.

سکینه حسینجانی رئیس اداره پرستاری دانشکده علوم پزشکی آبادان نیز راه اندازی این مرکز را گامی مهم در ارائه خدمات حضوری به مردم آن هم در این شرایط کرونایی عنوان کرد.

او افزود:با راه اندازی مرکز مشاوره و مراقبت پرستاری در منزل  برای ۱۲ نفر که یک نفر مدیر مؤسس، یک نفر پزشک، ۸ نفر کارشناس پرستاری و ۳ کمک پرستارفرصت شغلی ایجاد شده است.

رئیس اداره پرستاری دانشکده علوم پزشکی آبادان  با بیان اینکه ارائه تمامی خدمات مشاوره ای، مراقبتی پرستاری در منزل  با این طرح انجام می شودمی شود گفت:مردم برای بهره گیری از این طرح به سامانه دانشکده علوم پزشکی مراجعه کنند.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.