برگزاری رژه ناوگان خودرویی دستگاه‌های خدمات رسان و امدادی سرخس در طرح زمستانه

در آستانه فصل سرما و روز‌های سرد زمستانی، رژه ناوگان خودرویی دستگاه‌های خدمات رسان و امدادی در سرخس برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،محمد رضایی رئیس جمعیت هلال احمر سرخس گفت: در راستای مصوبات شورای مدیریت بحران و درآستانه فرا رسیدن فصل سرما و شروع بارش نزولات جوی، مانور طرح زمستانی با حضور اعضای شورای اداری و همکاری دستگاه‌های خدمات رسان و امدادی در سرخس برگزار شد.

او افزود: این مانور امدادی با رژه ماشین آلات و تجهیزات از جمله خودرو‌های امدادی هلال احمر، نمک پاش، گریدر برف روب و دیگر تجهیزات راهداری به نمایش در آمد و دستگاه‌های خدمات رسان آمادگی خود را برای مواقع ضروری به نمایش گذاشتند.

رئیس جمعیت هلال احمر سرخس ادامه داد: این شهرستان مرزی به واسطه داشتن جاده‌ای کوهستانی و بروز تصادفات مرگبار در این مسیر از جمله مناطق پرحادثه خراسان رضوی محسوب می‌شود که باید دستگاه‌های خدماتی و امدادی با تهیه و تعمیر تجهیزات و امکانات موتوری در آمادگی کامل بوده تا درصورت بروز حادثه بتوانند درکوتاه‌ترین زمان ممکن بیشترین خدمات را به حادثه دیدگان ارائه کنند.
 
رضایی بیان کرد: همواره برای مقابله با حوادث و سوانح دوره‌های آموزشی در طول سال برای نیرو‌های عضو جمعیت هلال احمر برگزار و تلاش می‌شود تا با افزایش امکانات و ارائه تجهیزات ایمنی به این افراد، زمینه خدمت‌رسانی به جامعه را افزایش دهیم.

انتهای پیام//م. ه


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار