مسئول کانون اسلامی خواهران همدان از برگزاری مسابقه صدای مقاومت با هدف زنده نگه داشتن یاد و خاطره سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در استان همدان خبر داد.

 ساره میری,مسئول کانون اسلامی خواهران همدان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان با اشاره به برگزاری مسابقه صدای مقاومت ، هدف از برگزاری  این رقابت را پاسداشت یاد و خاطره سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و انعکاس بیانات،زندگینامه و خاطرات این شهید والا مقام  دانست.

او استعداد یابی و تربیت گویندگان جهت استفاده در برنامه های مختلف را از دیگر برنامه های این مسابقه بر شمرد.

مسئول کانون اسلامی خواهران همدان موسسه شهید مدنی همدان در ادامه گفت:جمعی از فعالان فرهنگی در کانون اسلامی خواهران این برنامه را پایه ریزی کردند و این برنامه در ۴ بخش هنریپادکست, گویندگی و اجرای رادیوییدکلمه خوانی , تک گویی(مونولوگ) ,آنونس و بسته های کوتاه خلاقانه  برگزار می شود.

میری اضافه کرد: هر بخش هنری در دو بخش دانش آموزی و آزاد برگزار می شود و علاقمندان  تا ۳۰ دی فرصت دارند آثار خود را ارسال کنند و  مراسم  اختتامیه این مسابقه  ۱۵ بهمن مصادف با میلاد حضرت زهرا (س) برگزار خواهد شد.

 او گفت:علاقه مندان می توانند با ورود به درگاه اینترنتی shahidmadani.net برنامه های صوتی خود را  بارگزاری کنند .

مسئول کانون اسلامی خواهران همدان اضافه کرد:هر شرکت کننده می‌تواند ۲ برنامه به دبیرخانه به آدرس shahidmadani.net ارسال کند و  حداکثر زمان هر برنامه ۵ دقیقه است.

میری با بیان اینکه در مجموع  ۳۲ نفر به عنوان برگزیده این مسابقه معرفی خواهند شد تصریح کرد: در هر بخش هنری ۵ برگزیده از بخش آزاد و ۳ برگزیده از بخش دانش آموزی خواهیم داشت و در نظر داریم  برنامه های رسیده را در یک کتابچه صوتی منتشر کنیم.

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.