فالوئرهای توئیتر رئیس جمهور آمریکا صفر می شود

توئیتر علی رغم مخالفت های تیم بایدن، اعلام کرده است حساب توئیتری رئیس جمهور آمریکا بر خلاف دوره های گذشته، پس از تحویل به رئیس جمهور جدید یعنی جو بایدن، خالی از فالوئر می‌شود.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، راب فلاهرتی، مدیر امور دیجیتالی جو بایدن اعلام کرد: "توئیتر قصد دارد در زمان تحویل حساب رئیس جمهوری آمریکا در توئیتر به بایدن، به جای حفظ دنبال کننده‌های پیشین و انتقال هواداران او به این حساب، آن را خالی از هر دنبال کننده‌ای کند. در حالی که بایدن در آغاز کار خود به این دنبال کنندگان احتیاج دارد."

اما توئیتر با وجود مخالفت تیم بایدن و تلاش آن‌ها برای جلوگیری از این اتفاق، همچنان موضع خود را حفظ کرده و اعلام داشته: " به محض اینکه دولت جدید با تیم رئیس جمهور جو بایدن، کار خود را آغاز کند، کنترل برخی حساب‌های کاربری توئیتر در ماه ژانویه به آن‌ها تحویل داده می‌شود اما در عین حال، فالوئرهای این حساب‌ها نیز حذف خواهند شد.

این در حالی است که در زمان به ریاست رسیدن دونالد ترامپ، توئیتر دقیقا سیاستی عکس این را عملی کرد. بدین ترتیب حساب رئیس جمهوری که پیش از آن در دست باراک اوباما بود با تمام دنبال کننده‌هایش به ترامپ تحویل داده شد و هواداران او نیز توسط توئیتر به این حساب اضافه شدند. 

یکی از مهم‌ترین حساب‌های کاربری در این زمینه POTUS@ است که بیش از ۳۳.۲ میلیون فالور داشته و حساب کاربری رئیس جمهور آمریکا به حساب می‌آید. برخی دیگر از این حساب‌ها که قرار است فعالیت خود را از صفر آغاز کنند، حساب کاربری کاخ سفید با ۲۶ میلیون دنبال کننده، همسر رئیس جمهور و سخنگوی کاخ سفید است. تیم بایدن معتقد است هرچند رئیس جمهور طرفداران زیادی دارد اما نمی‌توان انکار کرد که توئیتر در چهار سال گذشته یک ابزار مهم ارتباطی برای رئیس جمهور است.

 


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
-
حمید
۰۸:۰۳ ۰۴ بهمن ۱۳۹۹
مگه توئیتر اونجا فیلتر نیست؟
آخرین اخبار