طبق نظرسنجی‌ها، بسیاری از صهیونیست‌ها بنیامین نتانیاهو را مسئول برگزاری چهارمین انتخابات پارلمانی زودهنگام طی دو سال گذشته در اراضی اشغالی می‌دانند.

به گزارش  گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، نزدیک به نیمی از صهیونیست ها، بنیامین نتانیاهو را مسئول برگزاری انتخابات زودهنگام پارلمانی در اراضی اشغالی می‌دانند.

نظرسنجی موسسه کانتار وابسته به شبکه خبری کان نشان می‌دهد ۴۳ درصد از رای دهندگان صهیونیست نخست وزیر این رژیم را مسئول انحلال کنست و برگزاری انتخابات زودهنگام پارلمانی می‌دانند. این رقم برای بنی گانتس، نخست وزیر کشیک ۱۸ درصد اعلام شد.

رای دهندگان صهیونیست اعلام کردند نتانیاهو مقصر رفتن صهیونیست‌ها به پای صندوق‌های رای برای چهارمین بار طی دو سال گذشته است.

یاریو لوین، رئیس پارلمان رژیم صهیونیستی شب گذشته با اعلام خبر انحلال بیست و سومین پارلمان این رژیم از برگزاری انتخابات پیش از موعد در سرزمین‌های اشغالی در روز ۲۳ مارس (۳ فروردین ۱۴۰۰) خبر داد.

به توافق نرسیدن دو حزب لیکود به رهبری بنیامین نتانیاهو و آبی و سفید به رهبری بنی گانتس، وزیر جنگ این رژیم درباره بودجه سالیانه یکی از دلایل اصلی انحلال کابینه رژیم صهیونیستی است. از این رو و براساس قانون رژیم صهیونیستی، سه ماه پس از انحلال کنست این رژیم باید شاهد برگزاری انتخابات باشد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار