بختیاری گفت: استان البرز بیش از ۹۲ درصد سهم اشتغال خود را فراهم کرده است.

کمیته امداد کشوربه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، مرتضی بختیاری رئیس، کمیته امداد امام خمینی (ره) کشوربا اشاره به این که استان البرز از استان‌های حساس کشور است و نقش مهمی در اجرای برنامه‌های ملی دارد، گفت: با توجه به هماهنگی‌هایی که با امام جمعه کرج و سایر مدیران استانی داشته‌ایم کار‌های بزرگی در استان انجام شده و موفق شدیم مشکلات را به راحتی از سر راه برداریم.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) با اشاره به این که کمیته امداد البرز از استان‌های موفق کشور است، افزود: استان البرز موفق به کسب ۹۲ و نیم درصد از سهم اشتغال خود که ایجاد ۴ هزار و ۳۰۰ شغل بوده است رسیده و توانسته این امر را محقق کند.

او با بیان اینکه در این رابطه کمیته امداد البرز ،بانک‌های عامل، کمک‌های مردمی، نمایندگان مردم و حمایت‌های استانداری البرز نقش ایفا کرده اند،گفت: کمک‌های مردم استان البرز هم در بحث زکات و هم در اکرام ایتام  در سطح کشور کم نظیر بوده است.

بختیاری افزود: البرز همچنین یکی از استان‌هایی است که مشکل مسکن ایتام را به صفر رسانده است، یعنی در البرز ایتامی نداریم که تحت پوشش کمیته امداد بوده و فاقد مسکن باشد.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور گفت: با استاندار البرز توافق اولیه انجام شد تا مناطق حاشیه نشینی بررسی شود و خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد که بیش از سه نفر بوده و فاقد مسکن هستند شناسایی شده و آمار به نهادهای مربوطه اعلام، تا مشکل محرومین تحت پوشش برطرف شود.  

انتهای پیام/خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
زهراغفاری
۱۹:۲۰ ۲۱ دی ۱۴۰۰
من خودم ۲دو تا بچه یتیم دارم در استان البرز زندگی میکنم مستاجریم خونه نداریم ...تحت پوشش کمیته امداد البرز میدان طالقانی
Iran (Islamic Republic of)
منصور
۲۲:۱۱ ۰۸ دی ۱۳۹۹
کمی از خدا بترسید.و اینقدر دروغ نگوید.من خودم خانوده کمیته میشناسم .که اجاره نشینند.و اذیت شده اند