مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: سهمیه کلی استان در طرح احداث مسکن محرومین در مجموع سه هزار و ۴۴۰ واحد است که مراحل اجرایی آن‌ها در حال انجام است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، سهراب رئیسی مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: سهمیه استان در طرح مسکن محرومین دو هزار و ۴۴۰ واحد بود و امسال نیز یک هزار واحد جدید تصویب و به تکمیل تعهد سال قبل منوط شد.

او افزود: در حال حاضر دو هزار و ۴۴۰ واحد سهمیه سال ۱۳۹۸ به مرحله بهره برداری رسیده است و یک هزار واحد فعلی نیز در دست اجرا است، با این وجود در راستای ابلاغ یک هزار واحد سهمیه جدید پیگیری لازم از طریق مکاتبات و جلسات متعدد انجام شده و در دست اقدام است.


بیشتر بخوانید


رئیسی اضافه کرد: در مجموع تاکنون سهمیه کلی استان سه هزار و ۴۴۰ واحد است که از این تعداد، سه هزار و ۴۰۰ نفر به بانک‌های عامل جهت اخذ تسهیلات معرفی شده اند.

او با بیان اینکه تعداد افرادی که با بانک‌های عامل عقد قرارداد کرده‌اند سه هزار و ۱۶۶ نفر است ادامه داد: پی کنی دو هزار و ۸۲۹ واحد و اجرای فونداسیون دو هزار و ۷۵۲ واحد نیز انجام شده است.

رئیسی گفت: در این طرح اجرای اسکلت دو هزار و ۶۰۰ واحد، اجرای سقف دو هزار و ۵۶۴ واحد، گچ و خاک و نصب پنجره دو هزار و ۵۰۰ واحد انجام شده است.

او افزود: اعتبار جذب شده ۴۳۵ میلیارد ریال است و برای دو هزار و ۴۴۰ واحد در مرحله اول هر واحد ۴۰ میلیون تومان تسهیلات و ۲۵ میلیون تومان کمک بلاعوض و برای هر واحد یک هزار مسکن مرحله دوم ۵۰ میلیون تومان تسهیلات و ۳۰ میلیون تومان کمک بلاعوض داده می‌شود.

منبع: فارس

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار