سرپرست آب و فاضلاب اندیمشک، گفت: طرح رفع شکستگی لوله‌های توزیع آب با محوریت توسعه خدمات رسانی در مناطق محروم آغاز شده است.

کریم ملک خدایی سرپرست آب و فاضلاب اندیمشک در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: طرح رفع شکستگی لوله‌های توزیع آب شهر اندیمشک با محوریت توسعه خدمات رسانی به شهروندان مناطق محروم با تلاش کارکنان آب و فاضلاب شهرستان آغاز شده است.

او افزود: برای اجرای این طرح تمام خدمات آب و فاضلاب اندیمشک بسیج شده است و با اجرای آن ضمن جلوگیری از هدر رفت آب، رضایت شهروندان از خدمات این حوزه، تقویت می‌شود.

ملک خدایی با اشاره به اجرای طرح‌های مختلف عمرانی و خدماتی آبفا در مناطق مختلف شهری و روستایی اندیمشک، تصریح کرد: یکی از این طرح‌ها عملیات شست وشو و گند زدایی مخزن آب امیر سیف است.

سرپرست آب و فاضلاب اندیمشک گفت: این طرح مطابق با آخرین استاندارد‌های بهداشتی و قوانین شرکت آب وفاضلاب استان خوزستان در تاسیسات آب رسانی امیر سیف بخش الوار گرمسیری شهرستان به اجرا رسیده است و همچنین با تلاش کارکنان آب و فاضلاب منطقه اندیمشک عملیات سالیانه تعمیر اساسی (اورهال) تاسیسات آبرسانی به اجرا رسید.

این مقام مسئول ادامه داد: با اجرای این طرح تاسیسات برق طرح جامع آبرسانی اندیمشک به صورت کامل تجهیز و تعمیر می‌شوند و با اتمام عملیات تعمیر اساسی (اورهال) تاسیسات آبرسانی این شهرستان شاهد پایداری خدمات حوزه برق و افزایش توان خدمت رسانی به شهروندان مناطق مختلف شهری خواهیم بود.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.