یکی از نمایندگان سابق کنگره و حامیان اختلاسگر ترامپ در میان ۱۵ نفری است که رئیس‌جمهور آمریکا آن‌ها را عفو کرد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه خبری هیل، دانکن هانتر، نماینده جمهوری خواه سابق شهر تموکولا ایالت کالیفرنیا در کنگره آمریکا که پس از اعتراف به سوء استفاده از بودجه ستاد انتخاباتی دونالد ترامپ، به زندان محکوم شده بود، در میان ۱۵ نفری است که دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا روز سه شنبه ۲۲ دسامبر عفو کرد.

طبق بیانیه کاخ سفید «عفو» او به درخواست بسیاری از اعضای کنگره و در راس آن‌ها بردلی اسمیت، رئیس سابق کمیسیون انتخابات فدرال بود.

هانتر در ماه مارس پس از اعتراف به جرم سرقت وجوه ستاد انتخاباتی و صرف پول آن برای خانواده، مدرسه خصوصی دخترش، سفر‌ها و رستوران‌های گرانقیمت، خرید لباس و جواهرات و جشن تولد دخترش به ۱۱ ماه زندان محکوم شد. او و همسرش به اختلاس ۲۵۰ هزار دلار از بودجه ستاد انتخاباتی متهم بودند.

گفته می‌شود او از کهنه سربازان نیروی دریایی آمریکاست و از نخستین افرادی بود که به حمایت از دونالد ترامپ پرداخت.

پیش از این اعلام شد دونالد ترامپ ۱۵ مجرم را مشمول عفو کرده است که در میان آن‌ها مایکل فلین، مشاور امنیت ملی پیشین، جرج پاپادوپولوس و الکس ون درزوان، که به دلیل دروغگویی در تحقیقات رابرت مولر، بازپرس ویژه پرونده مداخله روسیه در انتخابات آمریکا محکوم شده بودند، عفو کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار