رئیس شورای اسلامی شهرکرد گفت: جمع‌آوری و دفن زباله و رفت و روب معابر سالانه ۲۲ میلیارد تومان هزینه دارد، اما تنها ۸.۵ میلیارد تومان بهای خدمات توسط شهروندان پرداخت می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، فرهاد رئیسی رئیس شورای اسلامی شهرکرد در نشست علنی شورا با اشاره به موافقت اعضای شورای اسلامی با پیشنهاد شهرداری مبنی بر تعیین تعرفه پسماند خانگی اظهار داشت: سالانه هزینه جمع‌آوری و دفن زباله و رفت و روب معابر شهری ۲۲ میلیارد تومان می‌باشد، اما تنها ۸.۵ میلیارد تومان آن توسط شهروندان پرداخت می‌شود و مابقی آن را باید شهرداری تامین کند.

او افزود: در حال حاضر نیز شورای اسلامی و شهرداری برای تعیین تعرفه بهای خدمات پسماند شهرداری تمام ملاحظات از جمله شرایط اقتصادی مردم و شیوع ویروس کرونا را مدنظر قرار داده است.


بیشتر بخوانید


رئیسی با بیان اینکه پارک ملت برای شهر جنبه تاریخی دارد، اضافه کرد: این پارک جایگاهی دارد که فرهنگ‌های مختلف را به همدیگر پیوند می‌دهد چراکه گردشگران مختلف در این پارک مستقر می‌شوند.

او با بیان اینکه برای پارک ملت باید پارکینگ مناسب در نظر گرفته شود، ادامه داد: با اتصال پارک اقبال لاهوری به پارک ملت باید یک پارکینگ مناسب پیش‌بینی شود تا از ورود خودرو‌ها به پارک جلوگیری و یک طرح جامع برای پارک تهیه تا تمام امکانات در آن جانمایی و پیاده‌سازی شود.

رئیسی ضمن انتقاد از عدم وجود شهربازی در پارک‌های شهرکرد گفت: در راستای راه‌اندازی شهربازی باید بخش خصوصی وارد و سرمایه‌گذار جذب شود.

او با تشکر از شهردار به‌دلیل حضور در بین کارکنان و پاکبانان تصریح کرد: در یلدا شهردار در کنار پاکبانان حاضر و حدود ۲۵۰ بسته حمایتی را به آن‌ها اهداء نمود که جای تقدیر دارد و این یک کار فرهنگی خوب است که می‌تواند توسعه پیدا کند.

در پایان نشست اعضای شورای شهر با کلیات پیشنهاد شهرداری مبنی بر قرارداد کارواش پایانه مسافربری آزادی موافقت کردند.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.