بهمن سعیدی گفت: تنها در صورت صلاح دید ستاد ملی مبارزه با کرونا و شرایط حاکم امکان تعویق آزمون فراگیر دانشگاه پیام نور وجود دارد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،  بهمن سعیدی رئیس دانشگاه پیام نور کرمانشاه گفت:  آزمون فراگیر این دانشگاه به صورت سراسری و حضوری در تاریخ ۱۷ بهمن ماه  برگزار می‌شوداما در صورت حاد بودن فراگیری ویروس کرونا، تاریخ آزمون می‌تواند تغییر کند.

او  افزود: ۳۶ رشته تحصیلی آماده پذیرش دانشجو در آزمون فراگیر است که به طور معمول و بر اساس سنوات گذشته برای هر کد رشته محل ۲۰ نفر ظرفیت در نظر گرفته شده است.

رئیس دانشگاه پیام نور استان با بیان اینکه سه نیمسال تحصیلی پاییز، زمستان و تابستان به صورت مجازی و از طریق سامانه Lms برگزار شده تصریح کرد: استان کرمانشاه به عنوان دبیرخانه‌ی منطقه پنج کشوری با نصب و طراحی سرور سامانه مدیریت یادگیری کلیه کلاس‌های استان‌های ایلام و کردستان را نیز پوشش داده.

او افزود: نوع ارزشیابی پایان ترم پاییز با صلاح دید اساتید بوده که می‌تواند بر بستر Lms و یا تحقیق محور باشد که این ارزشیابی تنها به صورت غیرحضوری و الکترونیکی میسر است.

سعیدی پور گفت: نشانی الکترونیکی sanjesh.pnu.ac.ir به عنوان تنها درگاه رسمی ورود به سامانه آزمون‌های دروس عمومی دانشگاه پیام نور است که جهت مراجعه و ارزشیابی دانشجویان به صورت سراسری در نظر گرفته شده است.

اوبا اشاره به مشکلات اینترنت برخی روستا‌ها و به تبع عدم دسترسی دانشجویان این مناطق تصریح کرد: این افراد می‌توانند تکالیف خود را به صورت دست نوشته و یا حضوری به مراکز دانشگاهی تحویل دهند.

انتهای پیام/س 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
شايان
۱۷:۰۷ ۰۳ دی ۱۳۹۹
سلام لطفا براي افرادي كه در دانشگاه پيام نور ثبت نام انجام داده اند و نمي خواهند امتحان بدهند در مقطع فراگير لطفا حذف امتحان فراگير را قرار دهيد تا در دوره هاي بعد دو باره امتحان كارشناسي ارشد پيام نور را انجام دهند و همچنين براي مقطع كارشناسي نيز اين روش را انجام دهيد و به دليل اينكه افواد ترم اول دانشپزير هستند و شايد تمايلي به امتحان دادن در بعضي رشته ها را نداشته باشند با تشكر وسپاسگذاري از شما