محمد حیدری با اشاره به اینکه آمار مبتلایان به ویروس کرونا در خرمشهر ثابت است گفت:طی هفته گذشته خوشبختانه در شهرستان هیچگونه فوتی مبتلا به ویروس کرونا نداشتیم.

محمد حیدری فرماندار ویژه خرمشهر در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،گفت:براساس مشارکت همگانی شهروندان خرمشهری طی یک ماه گذشته و طرح شهید سلیمانی که ابعاد بسیار مفیدی به اجرا در آمد این شهرستان در آستانه وضعیت سفید از لحاظ کرونایی قرار دارد.

او افزود:طی هفته گذشته خوشبختانه در خرمشهر هیچگونه فوتی مبتلا به ویروس کرونا نداشتیم و آمار مبتلایان به این بیماری ثابت بوده است.

فرماندار ویژه خرمشهر تصریح کرد: از تمامی شهروندان و مسئولانی که ما را در کنترل بیماری ویروس کرونا یاری کرده اند تشکر می‌کنیم و از مردم خواهشمندیم همچنان تمامی دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت کنند، زیرا ویروس کرونا در جهات مختلف پدیدار می‌شود.

حیدری گفت: طرح شهید سلیمانی به مدت ۴ ماه ادامه خواهد داشت و هیچکدام از محدودیت‌های کرونایی که در گذشته اجرا شده تغییری نخواهد کرد.

او اضافه کرد: جزء مشاغل درجه ۱ و مشاغل بسیار مهم و حساس که در حال خدمت رسانی به مردم هستند مابقی گروه‌ها همچنان از محدودیت‌های کرونایی برخوردار هستند.

بیمارستان ۲۲۰ تختخوابی طالقانی آبادان که در هشت سال دفاع مقدس نقش مهمی در درمان مجروحان داشت امروز به خط مقدم جنگ با ویروس کرونا در جنوب غرب خوزستان تبدیل شده است.

کادر درمانی این بیمارستان شبانه روز به صورت خالصانه به بیماران کرونایی شهرستان‌های آبادان، خرمشهر و شادگان خدمات درمانی ارائه می‌کنند.

۶۰۷ هزار نفر از خدمات ۳۰مرکز شهری، ۱۸مرکز روستایی، ۱۳۲ خانه بهداشت و ۱۲ پایگاه سلامت در شهرستان‌های زیرمجموعه دانشکده علوم پزشکی آبادان شامل آبادان، خرمشهر و شادگان بهره‌مند هستند.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.