سرمربی تیم فوتبال لسترسیتی درباره مصدومیت جیمی واردی و حضور او در دیدار مقابل منچستریونایتد توضیحاتی داد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان جیمی واردی مهاجم تیم فوتبال لستر سیتی در دقایق پایانی بازی مقابل تیم فوتبال تاتنهام در لیگ برتر انگلیس به علت مصدومیت از زمین بازی تعویض شد و نتوانست آن بازی را به پایان برساند.

بعد از این مصدومیت احساس می شد که این  مهاجم ۳۳ ساله دیدار حساس مقابل تیم فوتبال منچستریونایتد را در چارچوب هفته پانزدهم لیگ جزیره از دست خواهد داد، اما براندان راجرز سرمربی تیم فوتبال لسترسیتی امروز و در مصاحبه‌ای عنوان کرد: جیمی واردی برای بازی حساس مقابل منچستریونایتد آماده خواهد شد، او کمی درد دارد، اما انتظار می‌رود که بتوانیم او را در بازی شنبه مقابل منچستریونایتد به صورت ثابت در اختیار داشته باشیم. واردی یکی از بهترین بازیکنان ما است و حضور او در تیم بسیار مهم است.

جیمی واردی در این فصل برای لستر سیتی در سیزده مسابقه موفق به زدن ۱۱ گل شده است و پس از محمد صلاح ستاره تیم لیورپول که ۱۳ گل زده است در رتبه دوم جدول گلزنان لیگ جزیره  قرار دارد.

دو تیم فوتبال لستر سیتی و منچستر یونایتد که به ترتیب در رتبه‌های دوم و سوم لیگ جزیره قرار دارند شنبه شب و در دیداری حساس در چارچوب هفته پانزهم لیگ جزیره به مصاف یکدیگر خواهند رفت.


بیشتر بخوانید 


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار