مدیر شعب یانک توسعه تعاون خراسان جنوبی گفت: معرفی شدگان اداره کل فنی و حرفه‌ای خراسان جنوبی، تسهیلات ویژه ۳ و ۴ ساله اشتغالزایی دریافت می‌کنند.

ملائی مدیر شعب یانک توسعه تعاون خراسان جنوبی  در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، گفت: این تسهیلات در قالب عقود مرابحه و با اقساط ۳۶ ماهه و ۴۸ ماهه به تمامی معرفی شدگان اداره کل فنی و حرفه‌ای استان قابل پرداخت است.

او افزود: متولی اصلی نظام آموزش کشور در بخش غیر رسمی، سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای است و همراهی با این سازمان از جمله افتخارات بانک توسعه تعاون در زمینه اشتغالزایی و کمک به رفع بیکاری در جامعه است.

او تاکید کرد: بانک توسعه تعاون خود را موظف به ایجاد اشتغال در خراسان جنوبی می‌داند تا با حمایت از بنگاه‌ های اقتصادی و تعاونی، سهمی در رونق تولید و کسب و کار‌های کوچک و متوسط داشته باشد.


بیشتر بخوانید


خوشایند مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای خراسان جنوبی هم با اشاره به انعقاد تفاهم نامه میان بانک توسعه تعاون و اداره کل آوزش فنی و حرفه‌ای گفت: در این تفاهم نامه تسهیلات قرض الحسنه و تسهیلاتی در زمینه بهبود بیماری‌ های خاص در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/ ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.