پیام شما شهروندان عزیز در مورد تخریب کردن یک خانه به دلیل ضمانت ۲۰ میلیونی در شهرستان ایلام توسط خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان پیگیری شد.

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، شما شهروندان عزیز در مورد  تخریب کردن یک خانه به دلیل ضمانت ۲۰ میلیونی در شهرستان ایلام ، پیام‌هایی برای سرویس شهروندخبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان ارسال کردید، که پس از بررسی، برای پیگیری به سرویس استان‌ها ارجاع داده شد.

 


پیام شهروندخبرنگار:

خانواده‌ای شش نفره به واسطه‌ی سالها رنج و مشقت پدر خانواده در بازارهای تهران سقفی را در شهر ایلام برای خود دست و پا می‌کند،به واسطه‌ی دل صاف پیرمرد قبول می کند سند خانه در ازای دریافت بیست میلیون تومان وام ضامن یکی از اقوام شود،فرد وام گیرنده از پرداخت وام عاجز مانده و در نهایت وام در بانکداری اسلامی به دویست و ده میلیون تومان می رسد،نماینده حقوقی بانک سپه او کارشناس دادگستری ملک این خانواده را دویست و ده میلیون تومان قیمت گذاری می کنند و بدون فرصت با حضور نیروهای لباس سبز نیروی انتظامی پیرمرد مریض و سه دختر ضعیف وی و مادر مریضشان را از خانه بیرون کرده و خانه را بدون فوت وقت اوار می کنند و روز بعد همین ملک را به قیمت سه میلیارد و هشتصد میلیون تومان به فروش می رسانند.
لحظه ورود ماموران به خانه پیرمرد و برخورد نامناسب با خانواده همه اهالی در محل حضور داشته اند .
برخی منابع مطلع اعلام کردند خریدار خانه خود کارشناس بوده است!!!

 

نتیجه پیگیری خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان در مورد تخریب کردن یک خانه به دلیل ضمانت ۲۰ میلیونی در شهرستان ایلام را در پیوند (لینک) زیر مشاهده کنید.

تخریب خانه یک خانواده ایلامی به دلیل ضمانت ۲۰ میلیونی!/حکم ابطال شد + عکس

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان ایلام گفت : شکایت خانواده ایلامی در مورد گزارش خلاف واقع کارشناس، تبانی و ابطال مزایده در دست بررسی است.

 

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Germany
علی
۱۷:۰۶ ۲۰ دی ۱۳۹۹
از دید هر س پنهان باشد مهم نیست ، مهم این هست شمایی که پیگیری کردی و ان یشالله توانسته باشی نتیجه بگیری نزد خداوند عزتمند باشی ، عزت نزد خداوند کافی است ، خداوند خیرتان بدهد ، ممنون که پیگیری کردید ،
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۰ ۰۲ دی ۱۳۹۹
اعدام
آخرین اخبار