مدیر جهاد کشاورزی شهرستان اقلید، گفت: صندوق توسعه بخش کشاورزی شهرستان اقلید در سال مالی ۹۹-۹۸ بیش از ۱۳ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال تسهیلات به سهامداران اعطا کرده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، سید علی آقا میرطالبی مدیر جهاد کشاورزی شهرستان اقلید، بیان کرد: از این میزان، ۴۰ فقره تسهیلات با ارزش ۳ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال بصورت قرض الحسنه به منظور سرمایه در گردش کشاورزی و خرید نهاده و ادوات، یک فقره تسهیلات ضروری به مبلغ ۳۲۰ میلیون ریال به منظور انجام عملیات برداشت چغندرقند و تعداد ۶ فقره تسهیلات با مبلغ بیش از ۹ میلیارد و ۶۹۵ میلیون ریال به عاملیت‌های صندوق در راستای تامین نهاده‌های مورد نیاز سهامداران و سایر بهره برداران بخش کشاورزی و حمایت از زنجیره‌های تولید محصولات کشاورزی مانند انگور، جو، لوبیا، کدو آجیلی و. پرداخت شده است.

او، با اشاره  به هدف اصلی صندوق، هدایت نقدینگی موجود به سمت حمایت از زنجیره تولید محصولات است، تصریح کرد: جذب و توزیع اعتبارات دولتی صندوق شهرستان اقلید از دو محل سهم بلاعوض دولت در طرح‌های آبیاری نوین و سایر اعتبارات جهاد کشاورزی از جمله  یارانه نهال  بوده که هم اکنون در منابع مذکور جذب و توزیع می‌شود.

میرطالبی، ادامه داد: صندوق  توسعه بخش کشاورزی هدر حال حاضر دارای یک هزار و ۸۰ نفر عضو و سرمایه یک میلیارد و ۳۲۴ میلیون تومان است.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان اقلید، افزود:  تقویت سرمایه صندوق توسعه بخش کشاورزی شهرستان اقلید  را در بر می گیرد.

انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار