مدیرعامل سابق پرسپولیس:

استقلال و پرسپولیس برای مسئولان نیست که می‌خواهند آن‌ها را بفروشند/ فوتبال در کشور ما یک صنعت بزرگ است

عابدینی، در خصوص مسائل مختلف مسائلی را بیان کرد.

به گزارش  گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، امیر عابدینی، مدیرعامل سابق باشگاه پرسپولیس در خصوص برخی مسائل پیرامون فوتبال اظهار کرد: برند معنوی را در هیچ کدام از محاسبات دولت نمی‌بینیم. برند معنوی باشگاه‌ها برای مردم است، اما مسئولان هیچ وقت نمی‌خواهند این را بپذیرند که این برند معنوی قیمت ندارد و اصلاً نمی‌توان بر روی آن قیمت گذاشت. دولت می‌گوید باشگاه استقلال و پرسپولیس را می‌خواهیم ۵۰۰ میلیارد بفروشیم. مگر برای شما است که می‌خواهید آن‌ها را بفروشید؟ این تیم‌ها برای مردم هستند.

او ادامه داد: حقوق معنوی برای مردم و برای کسی است که ۵۰ سال از عمر خود را با عشق به این باشگاه گذرانده است. اگر کسی نسبت به پیراهن تیم محبوب خود واکنش نشان می‌دهد، برای این است می‌خواهد برای خود هویتی را تشکیل دهد. هویت باشگاه یک هویت معتبر است.

عابدینی در انتقاد به کمک‌های مالی عنوان کرد: اگر حقوق باشگاه‌ها به موقع و درست پرداخت شوند، هیچ وقت ۲ باشگاه نیازمند کمک مالی دولت نخواهند بود.

او افزود: چیزی که می‌توان در حال حاضر روی آن صحه گذاشت، این است که فوتبال یک صنعت شده است و می‌تواند نیاز‌های خود را برآورده کند. فوتبال فقط به یک مدیر نیاز دارد تا حقوق همه احقاق شود. ما باید در ابتدا کاری کنیم که مردم با ما آشتی کنند تا بتوانیم مشکلات دیگر را حل کنیم. برگشت باور مردم فقط با صداقت با آن ها امکان‌پذیر است.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

برچسب ها: ورزش ، پرسپولیس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
artemis
۰۶:۱۳ ۰۳ دی ۱۳۹۹
یک تجارت پرسود....دستمزد ناعادلانه بازیکنانی که حتی به اندازه یک کارگر ساختمانی هم زحمت نمیکشند... معلمی میگفت بعد از بیست سال تدریس هر روز و هرشب حتی روزهای تعطیل کار کردن درآمد ماهانه ام هفت میلیون تومان است..خانه ندارد و یک ماشین ساده...شاگردش دیپلم ناقص..ماهانه بین سیصد تا پانصد میلیون درآمد ماشین میلیاردی و خانه مجلل با شغل فوتبالیستی...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۶ ۰۳ دی ۱۳۹۹
لعنت خدا براین فوتبال که جزء مفت خوری وچپاول بیت المال چیز دیگری نیست .مجلس باید وباید به این سمت حرکت کند با وجود زندگی ماشینی وعدم تحرک کافی ومهمتر از همه رشد وشدت ملت به پیری هر چه سریعتر باید به ورزش عمومی اهمیت زیادی قائل بشوند که هم مشکلات افراد مسن کمتر میشود وهم هزینه گزاف درمانی خانواده ها ودولت بسیار کمتر خواهد شد
آخرین اخبار