رئیس کمیسیون عمران شورای شیراز گفت: به زودی المانی به عنوان یادمان شهدای نهضت سوادآموزی در شیراز ساخته و در محل مناسبی نصب خواهد شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، نواب قائدی در جلسه کمیسیون عمران شورای شیراز با اشاره به بررسی طرح نصب المان یادمان شهدای نهضت سواد آموزی در محله ده پیاله، گفت: این طرح پس از ارائه از سوی کمیسیون عمران و حمل و نقل شورا، در کمیسیون فرهنگی مورد بررسی قرار گرفت.

او افزود: این طرح پس از تصویب در صحن شورای اسلامی شهر و تایید فرمانداری شیراز، به شهرداری برای اجرا ابلاغ و مقرر شده تا شهرداری شیراز حداکثر ظرف مدت ۵ ماه نسبت به طراحی و احداث یادمان شهدای نهضت سوادآموزی اقدامات کند.

قائدی، احداث المان و یادمان شهدای نهضت سواد آموزی را تلاشی در راستای یادآوری رشادت‌ها و دلاورمردی‌های شهیدان دانست و بیان کرد: معرفی و تعمیق شخصیت، منزلت، عقاید و آرمان‌های آن بزرگواران و همچنین تقویت باور‌های دینی و ملی که امروز جزء اصلی‌ترین مسائل اعتقادی و فرهنگی به حساب می‌آیند در ردیف مهمترین وظایف ماست.

عضو شورای شیراز تصریح کرد: همه ما مدیون شهدا و ایثارگران بوده و یکی از راه‌هایی که می‌توانیم ادای دین کنیم، شناساندن همه جانبه آنان به نسل‌هایی است که شهدا و مسیری که در آن ممارست داشته‌اند را به خوبی درک نکرده‌اند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار