فرماندار گناوه گفت: پرستاران و دیگر کارکنان بخش درمان به عنوان فرشتگان نجات در خط مقدم مبارزه با کرونا قرار دارند و ایثارگری می‌کنند.

پرستاران در مبارزه با کرونا ایثار می‌کنندبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، آیین تجلیل از پرستاران گناوه‌ای به مناسبت روز پرستار، با رعایت ضوابط بهداشتی، در محیطی باز برگزار و از آنان با گل و لوح تقدیر، تجلیل شد.

فرماندارگناوه در این آیین گفت: نام‌گذاری زاد روز خجسته حضرت زینب (س) به نام پرستار، افتخاری بزرگ برای این قشر و فرصتی مناسب برای قدردانی از زحمات آنان است.

غلامرضا مهرجو افزود: پرستاران و دیگر کارکنان بخش درمان بیمارستان‌های گناوه به عنوان فرشتگان نجات و سفیران سلامت در خط مقدم مبارزه با کرونا قرار دارند و ایثارگری می‌کنند.

او تاکید کرد: با توجه به اینکه شرایط شهرستان گناوه در رنگ بندی‌های جدید کرونایی، به وضعیت زرد تغیر یافته اما این وضعیت شکننده است و همچنان همکاری مردم برای رعایت اصول بهداشتی لازم است.


بیشتر بخوانید


امام جمعه گناوه نیز گفت: حضرت زینب (س) بهترین پرستار و الگوی عفاف، پاکدامنی و شکیبایی بودند.

حجت الاسلام سیدعبدالهادی رکنی حسینی افزود: با شیوع ویروس کرونا، جامعه بیش از پیش متوجه فداکاری‌های پرستاران و جامعه پزشکی شده‌ است و اگر زحمات بی‌وقفه آن‌ها نبود، خطرات این بیماری بیش از آنچه امروز ناظر آن هستیم، گسترش می‌یافت.

او بیان کرد: رعایت اصول بهداشتی و همدلی همه افراد جامعه، بیماری کرونا را در کشور ریشه‌کن خواهد کرد.

محمدعلی دریانورد رئیس بیمارستان امیرالمومنین (ع) گناوه هم گفت: مردم و خیران شهرستان از ابتدای شروع بیماری کرونا در کنار کادر درمانی این شهرستان بوده و کمک‌های خوبی به این مرکز درمانی ارائه داده‌اند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.