دبیر کل فدراسیون فوتبال در مورد برگزاری انتخابات و دیگر مسائل روز فوتبال کشورمان توضیحاتی را بیان کرد.

مهدی محمدنبی دبیر کل فدراسیون فوتبال در گفت‌وگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در مورد حضور بازنشسته‌ها در انتخابات فدراسیون فوتبال با توجه به فشار نماینگان مجلس و اعتراض آن‌ها گفت: من هنوز مکتوب چیزی ندیده ام. مانند دیگران افراد از طریق رسانه‌ها  با خبر شدم. با توجه به اساسنامه فدراسیون هر موضوع و بخشنامه‌ای که وجود داشته باشد توسط وزارتخانه مربوطه ابلاغ خواهد شد، اما تا این لحظه ما هنوز چیزی دریافت نکرده ایم. امیدوارم انتخابات در نیمه اول اسفند ماه به خوبی برگزار شود. فدراسیون مجمع خوبی دارد که از قسمت‌های مختلف فوتبال کشورمان تشکیل شده است. رای مجمع هر چه باشد باید به آن احترام گذاشته شود.

او در پاسخ به این سوال که آیا امکان دارد انتخابات به زمان دیگری موکول شود گفت: ما طبق نقشه راهی که به تایید فیفا رسیده است در ابتدای اسفند ماه انتخابات را برگزار خواهیم کرد.

نبی در مورد اعتراض کمیته ملی المپیک به حذف این نهاد از اساسنامه فدراسیون فوتبال بیان کرد: زمانی که قطر بودم دیدم صالحی امیری مصاحبه‌ای انجام داده است. کمیته ملی المپیک در مجمع فدراسیون‌ها صندلی دارد و این اتفاق با توجه به عقبه‌ آن رخ داده و باید در هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال مورد بررسی قرار بگیرد.

او در مورد برنامه‌ پیش روی تیم ملی فوتبال گفت: مسابقات انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر از فروردین ماه آغاز خواهد شد. با در نظر گرفتن این موضوع تلاش می‌کنیم پیش‌بینی‌هایی که اسکوچیچ برای برنامه‌ی پیش روی تیم ملی کرده است به خوبی عملی شود.

نبی در مورد دریافت مطالبات فدراسیون فوتبال ایران از فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا گفت: در این مورد نامه نگاری‌های لازم صورت گرفته است و در قطر با مسئولان فیفا صحبت کردیم. در نهایت باید منتظر بمانیم و ببینیم با توجه به قوانینی که در بخش مالی فیفا وجود دارد ما باید چه کاری انجام دهیم. پیگیر این موضوع هستیم و امیدواریم به نتیجه برسیم.

او در مورد مراسم تجلیل از پیشکسوتان ورزش گفت: برگزاری چنین مراسم هایی جزو وظایف ما است. مسئولان محترم لطف کردند و این مراسم را در شرایط ویژه‌ی کرونایی که وجود دارد با تدابیر لازم برگزار کردند. پیشکسوتان ما برکت ورزش کشور هستند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار