سلیمانی دشتکی گفت: امنیت کنونی موجود در جامعه مرهون خدمات شبانه روزی کارکنان خدوم و خستگی‌ناپذیر نیروی انتظامی است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ قاسم سلیمانی دشتکی استاندار ایلام در مراسم تکریم و معارفه فرماندهی انتظامی استان ایلام اظهار داشت: بی تردید امنیت و آرامش امروز کشور و استان مدیون فداکاری‌ها شبانه روزی نیرو‌های نظامی، انتظامی و امنیتی است که در سایه تلاش و مجاهدت آن‌ها فضای مناسب برای رشد، توسعه و پیشبرد اهدافمان در استان مهیا شده است.

او با اشاره به اینکه امنیت مطلوب در استان مرهون خدمات و تلاش‌های شبانه‌روزی کارکنان نیروی انتظامی است، افزود: با همت کارکنان پلیس استان به فرماندهی سردار نورعلی یاری در چهار سال گذشته از حیث سرقت، شرارت و ... در بین سایر استان‌ها رتبه‌ای قابل قبول کسب کردیم و در کشفیات مواد مخدر در رتبه ۳۳ یعنی بهترین و پاکترین استان قرار گرفتیم که این آمار نشان از تلاش فرماندهی انتظامی استان ایلام و کارکنان تحت امرش در امر مبارزه با ناهنجاری‌های اجتماعی را داشته است.

استاندار ایلام ادامه داد: کارکنان انتظامی استان علاوه بر تامین نظم، امنیت و آرامش در سطح استان با مشارکت سازنده در امور مختلف همچون انتخابات و حوادث و بلایای طبیعی سیل و زلزله و امروز در مبارزه با بیماری کرونا یار همیشگی مردم و مسئولان استانی بوده اند.

او با بیان اینکه کنگره عظیم اربعین حسینی، ایلام و مهران را جهانی کرد، بیان داشت: با امکانات کم در حوزه‌های زیر ساختی و وجود نواقصی در راه‌های استان در سال‌های اول برگزاری این مراسم و با توجه به سیل عظیم جمعیت به سمت مرز مهران با مشکلاتی روبه رو شدیم که با تلاش و به کار گیری ۱۰۰ درصدی کارکنان انتظامی استان این نواقص و مشکلات نتوانستند خودنمایی کنند.

سلیمانی دشتکی در پایان سخنان خود گفت: سردار یاری یکی از سربازان حقیقی برای رهبری، انقلاب اسلامی و خادمی برای مردم بود و مشکلات سال‌های قبل که در اثر توطئه‌های دشمنان و شرایط بد اقتصادی به جود آمد را با استفاده از نیرو‌های تخصصی و تجربه و اطمینان و همدلی که با مردم استان داشت، توانست مرتفع کند.

انتهای پیام / غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.