رییس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان گفت: امتحانات نوبت اول تمامی پایه‌های تحصیلی استان بجز دوازدهم و نهم به صورت غیرحضوری برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، داوود گلی رییس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان اظهار داشت: هم در فرایند آموزش و هم در زمینه برگزاری امتحانات نوبت اول مهمترین اصل برای آموزش و پرورش صیانت از سلامت دانش آموزان و همکاران است، به همین منظور امتحانات نوبت اول در تمامی پایه‌های تحصیلی از اول ابتدایی تا دوازدهم به صورت غیرحضوری و نحوه ارزشیابی نیز براساس نظر معلمان انجام خواهد شد.

او ادامه داد: تنها داوطلبان آزاد، بزرگسالان و ایثارگران در پایه‌های نهم و دوازدهم باید به صورت حضوری در امتحانات نوبت اول شرکت کنند.

رییس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان گفت: همانطور که در دوران آموزش حضوری مدارس نیز ملاک ارزیابی معلم از میزان یادگیری دانش آموزان فقط به نمره امتحان کتبی پایان ترم محدود نمی‌شد، در سال تحصیلی جاری نیز که آموزش دانش آموزان به صورت غیرحضوری دنبال شده، ملاک معلم برای نمره امتحانات پایان ترم مجموعه‌ای از فرایند ارتباط دانش آموزان با وی، حضور و فعالیت آنان در کلاس‌های مجازی است.

گلی افزود: بازه زمانی مشخص برای آغاز و اتمام امتحانات نوبت اول برای دوره ابتدایی و متوسطه اول از ۱۳ دی تا یکم بهمن و برای دوره متوسطه دوم از ۱۰ دی تا یکم بهمن در نظر گرفته شده است.

او ادامه داد: مدارس نیز براساس اطلس آموزشی خود می‌بایست برای برگزاری امتحانات غیرحضوری برنامه ریزی کرده و به دانش آموزان خود اطلاع دهند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار