معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت: نخستین دوره آموزشی خون‌گیری هلال احمر استان برای ۱۰۰ نفر از داوطلبان این جمعیت در زاهدان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، حسن مصفا معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان اظهارداشت: این اقدام در پی انعقاد تفاهم‌نامه مشترک بین جمعیت هلال احمر با سازمان انتقال خون و در راستای دستیابی به اهداف عالیه جمعیت هلال احمر برای حمایت از زندگی و سلامت انسان‌ها مورد توجه قرار گرفت.

او ادامه داد: در این راستا نخستین نشست توجیهی در خصوص دوره آموزشی خون‌گیری برای داوطلبان رشته‌های پزشکی و پیراپزشکی دانشگاه علوم پزشکی استان و داوطلبان جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان با حضور نمایندگان سازمان داوطلبان، مدیرکل انتقال خون استان، نماینده سازمان انتقال خون مرکز، معاون داوطلبان جمعیت هلال احمر و همکاران انتقال خون برگزار شد.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان افزود: در این نشست‌ها تمامی مفاهیم دوره خون‌گیری بر اساس تخصص داوطلبان صورت گرفت و نیرو‌های داوطلب به گروه‌های پنج تا هفت نفره تقسیم شدند و مقرر شد بعد از پایان دوره آموزشی گواهینامه مربوطه را دریافت کنند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار