اولین تصویر رسمی منتشر شده از ساعت هوشمند Watch S Pro

مدیرعامل شرکت ریلمی چندی پیش تصویری از ساعت جدید این شرکت را منتشر کرد که بخش عمده‌‌ای از مشخصات ساعت مذکور را فاش می کند.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، مدیر عامل شرکت ریلمی به تازگی تصویری از ساعت هوشمند جدید این شرکت را منتشر کرده است که بخش عمده‌ای از اطلاعات این ساعت را فاش می‌کند و بر اساس آنچه که مدیر ریملی منتشر کرده قرار است ساعت هوشمند Watch S Pro در ۲۳ دسامبر به طور کامل معرفی شود. در حال حاضر اطلاعات زیادی از ساعت هوشمند ریلمی در دسترس نیست، اما ظاهرا ریلمی در این ساعت از یک نمایشگر رنگی ۱.۳۹ اینچی استفاده کرده است که از نوع AMOLED است و از فناوری always-on display در این ساعت استفاده شده است.

بدنه ساعت از جنسی بسیار مرغوب و از نوع استیل استنلس بوده که هرگز زنگ نخواهد زد و امکان شست‌وشو دارد. در حال حاضر اطلاعات زیادی از بخش سخت افزاری این ساعت در دسترس نیست، اما بر اساس همین اطلاعات کم موجود از ساعت، باید گفت که ساعت Watch S Pro ظرف چند ساعت شارژ خواهد شد و باتری آن تا دو هفته احتیاجی به شارژ مجدد نخواهد داشت.

ساعت هوشمند Watch S Pro

باتری ساعت Watch S Pro تا دو هفته جواب خواهد داد

در این ساعت ۱۵ حالت مختلف ورزشی قرار داده شده است و در آن دو سنسور GPS وجود دارد تا از این طریق موقعیت مکانی فرد به طور کاملا دقیق نمایش داده شود این ساعت به طور کامل در برابر آب مقاوم است و تحمل فشار تا 5ATM را دارد. در بخش ظاهری نیز باید گفت این ساعت از دو دکمه کناری استفاده می‌کند که هنوز عملکرد این دو دکمه مشخص نشده است.

با این حال برای مشخص شدن سایر اطلاعات این ساعت باید تا زمان رونمایی از آن یعنی ۲۳ دسامبر منتظر ماند و دید که شرکت ریلمی در مراسم آنلاین خود چه ویژگی‌هایی از این ساعت را اعلام خواهد کرد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار