پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درباره شرایط سرخ پوشان پایتخت توضیحاتی را بیان کرد.

محمود کلهر، پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در گفت‌وگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره دیدار فینال لیگ قهرمانان آسیا عنوان کرد: به نظر من پرسپولیس در بهترین شرایط خود به سر می‌برد. پرسپولیس با اینکه دیدار فینال لیگ قهرمانان آسیا را برابر اولسان هیوندای کره جنوبی واگذار کرد، اما چیزی از ارزش‌های فنی این تیم کم نشده است، پرسپولیس با وجود مشکلات فراوان به فینال لیگ قهرمانان آسیا رسید و برابر تیم کره‌ای بازی قابل قبولی ارائه کرد، اما در فوتبال تمرکز یکی از مهم‌ترین عامل‌های موفقیت یک تیم است که متاسفانه بازیکنان ما در دیدار‌های حساس دچار اشتباه می‌شوند.

کارشناس فوتبال کشورمان ادامه داد: پرسپولیس مطمئنا از این اشتباهات درس گرفته و تمام توان و تمرکز خود را برای بازی‌های لیگ خواهد گذاشت. پرسپولیس در شرایط آرمانی به سر می‌برد و می‌تواند برابر نساجی با توجه به اینکه نتایج چندان خوبی هم نگرفته به پیروزی برسد به شرط اینکه بازیکنان از حالت ناامیدی بعد از دیدار فینال خارج شوند. کادر فنی هم مطمئنا به این مسئله واقف است و باید روی شرایط روحی بازیکنان کار کند تا تیم بتواند با شادابی دستورات کادر فنی را در زمین پیاده کند.


بیشتر بخوانید


کلهر درباره دیدار‌های فشرده پرسپولیس تا قبل از دربی و تاثیر آن بر عملکرد این تیم اظهار داشت: پرسپولیس هم اکنون در شرایط بازی قرار گرفته است و با توجه به اردو و تمرینات خوبی که در قطر داشته بازیکنان آمادگی کافی برای ۳ بازی را دارند.

پیشکسوت فوتبال عنوان کرد: وجود یحیی گل‌محمدی، کریم باقری، افشین پیروانی و بازیکنان بزرگ وزن نیمکت پرسپولیس را بالا برده است و باعث شده مردم نگاه ویژه‌ای به کادر فنی ایرانی پیدا کنند، ما پیشتر با مربی ایرانی قهرمان جام باشگاه‌ها و جام ملت‌های آسیا شده بودیم و به جام جهانی رسیدیم.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به واکنش هواداران عنوان کرد: زمانی که تیم در انتها جدول قرار داشت تمام هواداران از تیم حمایت و کمک کردند تیم به شرایط ایده آل برسد و ۴ قهرمانی لیگ برتر و ۲ فینال آسیا ثمره آن بود. هواداران مطمئن باشند اگر حمایت خود را از تیم حفظ کنند تا تیم دچار حاشیه نشود پرسپولیس می‌تواند باز هم قهرمان لیگ برتر شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار