مدیر کل کمیته امداد امام (ره) خراسان جنوبی گفت: در چند ماهه اخیر ۹۵۰ فقره وام در زمینه اشتغال زایی و فرهنگی به مدد جویان اعطا شده است.

سلم آبادی مدیر کل کمیته امداد امام (ره) خراسان جنوبی در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، گفت: در چند ماهه اخیر ۹۵۰ فقره وام در زمینه اشتغال زایی و فرهنگی به مدد جویان اعطا شده است.

او افزود: از ابتدای آذر ماه امسال تاکنون هفت میلیارد و ۱۳ میلیون تومان کمک جمع‌آوری و بین نیازمندان توزیع شده است.

سلم آبادی عنوان کرد: نهضت خدمت رسانی و کمک ‌های مومنانه به صورت خود جوش توسط موسسات خیریه و اشخاص حقیقی در سطح استان اجرایی شده است.

مدیر کل کمیته امداد امام (ره) خراسان جنوبی اظهار کرد: هدف ما این بوده است تا به افرادی که متاثر از بیماری کرونا هستند کمک رسانی کنیم، به صورتی که فردی از دریافت این مساعدت‌ ها محروم نماند، اما همچنان در این زمینه با مشکلاتی مواجه بوده ایم.

او با اشاره به اینکه مساعدت‌ های ما اغلب برای حمایت از جامعه هدف کمیته امداد امام (ره) استان بوده است، افزود: از ابتدای طرح کمک‌ های مومنانه تا کنون کار شناسایی افرادی که نیازمند بوده اند توسط پایگاه‌ های مقاومت مساجد، بهزیستی و کمیته امداد انجام شده است.


بیشتر بخوانید


سلم آبادی اظهار کرد: به منظور رعایت مساوات در توزیع کمک‌ های مومنانه، افرادی که در لیست مشترک قرار داشته اند حذف و افراد نیازمند دیگری جایگزین آن‌ها شده اند.

مدیر کل کمیته امداد امام (ره) خراسان جنوبی ادامه داد: افراد نیازمند به این کمک ها که بنا به دلایلی دچار مشکلات مالی شده اند می‌توانند به پایگاه‌ های مقاوت مساجد، ائمه جمعه و یا موسسات خیریه مراجعه کنند.

انتهای پیام/ ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.