کارخانه قوطی‌سازی زمزم (سینا کن) کرمانشاه امروز با حضور رئیس بنیاد مستضعفان و استاندار کرمانشاه تولید خود را به صورت رسمی آغاز کرد.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،کارخانه قوطی‌سازی زمزم (سینا کن) کرمانشاه با سرمایه‌گذاری حدود ۲ هزار میلیارد تومان با مشارکت بنیاد مستضعفان در کرمانشاه احداث شده و یکی از بزرگترین پروژه‌های سرمایه‌گذاری غرب کشور به شمار می‌رود.

این مجموعه بزرگترین کارخانه ساخت قوطی کشور است که در زمینه تولید قوطی‌های آلومینیومی نوشیدنی‌های گازدار فعالیت دارد و با ظرفیت تولید اسمی سالانه ۷۶۰ میلیون قوطی، میزان تولید قوطی‌های ۳۳۰ و ۲۵۰ سی سی را در کشور تا ۵۰ درصد بالا می‌برد.

با احداث این کارخانه نه تنها سالانه از خروج ۵۰ میلیون دلار ارز برای تامین قوطی نوشیدنی‌های گازدار جلوگیری می‌شود، بلکه ارزآوری ۱۵ میلیون دلاری را نیز از محل صادرات به همراه خواهد داشت، همچنین اشتغالزایی کارخانه قوطی‌سازی زمزم به صورت مستقیم و غیرمستقیم به نزدیک ۵۰۰ نفر می‌رسد.

همه مراحل نصب و بهره‌برداری برداری از تجهیزات این کارخانه با تلاش نیرو‌های متخصص داخلی انجام شده و یکی از مدرن‌ترین کارخانه‌های قوطی‌سازی کشور است.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
اسلام. پرون
۱۲:۲۸ ۰۴ تير ۱۴۰۱
برای صادرات میخوام قوطی 230سی سی