به مناسبت روز پرستار و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافع سلامت، تعدادی درخت در اراضی ۱۲۵ هکتاری دراز گوش منظریه کاشته شد.

کاشت درختبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، به مناسبت ولادت حضرت زینب (س)، روز پرستار و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافع سلامت، سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری شهرکرد با همکاری دانشگاه علوم پزشکی چهارمحال و بختیاری و اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان و با حضور اعضای محترم شورای اسلامی شهر، اقدام به کاشت درخت در اراضی ۱۲۵ هکتاری دراز گوش منظریه نمود.

در این مراسم، به پاس ارزش آفرینی و جان نثاری شهدای مدافع سلامت به یاد هر شهید نهالی کاشته شد.


بیشتر بخوانید


در این راستا، سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری شهرکرد با اهدای شاخه‌های گل به پرستاران و مدافعین سلامت از زحمات آن‌ها قدردانی نمود و تلاش آنان را مایه افتخار و خلق ارزش‌های بی نظیر دانست.

مهندس سیدرضا هاشمی رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری شهرکرد در حاشیه این مراسم گفت: با موافقت شهردار شهرکرد و هماهنگی به عمل آمده، این سازمان درخواست نامگذاری پارک مذکور را با نام متبرک شهدای مدافع سلامت به شورای اسلامی شهر و کمیته نامگذاری شورای اسلامی ارائه می‌کند و در سال آتی نسبت به احیا و تکمیل این بوستان تمام تلاش خود را به کار می‌بندد.

انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.