دارنده مدال برنز وزن ۹۷ کیلوگرم جام جهانی فرنگی گفت: با توجه به حضور اکثر رقبا در جام جهانی صربستان این مسابقات سطح کیفی بالایی داشت.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، رقابت‌های کشتی فرنگی جام جهانی انفرادی روز‌های ۲۲ تا ۲۴ آذرماه در شهر بلگراد صربستان برگزار شد که در وزن ۹۷ کیلوگرم محمدهادی ساروی پس از استراحت در دور اول در دور دوم مقابل هاردییپ از هند با نتیجه ۹ بر یک پیروز شد وی در کشتی بعد نیز با نتیجه ۲ بر یک از سد نیکولاز کاخلاشویلی از ایتالیا گذشت و راهی مرحله نیمه نهایی شد. وی در این مرحله مقابل موسی اولویف قهرمان جهان از روسیه با نتیجه ۵ بر ۳ مغلوب شد و به دیدار رده بندی رفت. وی در این دیدار با نتیجه ۳ بر صفر مقابل کیریل میلوف از بلغارستان دارنده مدال نقره جهان به پیروزی دست یافت و صاحب مدال برنز شد.

در همین راستا محمدهادی ساروی در مورد سطح کیفی مسابقات جام جهانی اظهار داشت: رقابت‌ها سطح کیفی مطلوبی داشت چرا که بیشتر کشور‌ها به صربستان آمده بودند و در وزن ما اکثر حریفان اصلی حضور داشتند و روس‌ها نیز نفرات اصلی خود را به میدان فرستاند.

دارنده مدال برنز رقابت‌های جام جهانی تصریح کرد: اغلب نفرات آمادگی بدنی خوبی داشتند. برخی از کشور‌ها همچون روسیه به دلیل برگزاری مسابقه کشوری وضعیت بهتری داشتند. البته ما هم دو اردو داشتیم و در ادامه نیز لیگ و مسابقات انتخابی تیم ملی را پشت سر گذاشتیم که فکر می‌کنم این دو رقابت قبل از جام جهانی خیلی به ما کمک کرد تا وضعیت آمادگی خود را در آستانه مسابقات گزینشی المپیک محک بزنیم.

ساروی در ادامه با بیان اینکه وضعیت کشتی فرنگی در زادگاهش آمل از کشتی آزاد بهتر است عنوان کرد: قاسم رضایی در این سال‌ها خیلی برایم زحمت کشیده و باید حتما از او تشکر کنم. ضمن اینکه در آمل امکانات خوبی داریم. در دوره کرونا نیز مسئولان شهر زحمت کشیدند و سالن ورزشی در اختیارمان بود تا بتوانیم تمرین کنیم.

ساروی درخصوص مبارزه اش با مهدی بالی در دور برگشت لیگ که با اشتباه داوری همراه شد، گفت: من و مهدی از رده جوانان حریف هم هستیم و در آن کشتی هم یک مقدار اشتباه پیش آمد. این باخت‌ها و اتفاقات در کشتی خوب است و از آن یاد می‌گیریم.
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار