فرمانده انتظامی شهرستان آبادان از تیراندازی منجر به مجروح شدن دو برادر در جلوی یک پیتزا فروشی واقع در منطقه امیرآباد شهرستان خبرداد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،سرهنگ سید محسن تقی زاده فرمانده انتظامی شهرستان آبادان گفت:به اطلاع شهروندان عزیز آبادانی می رساند با توجه به انتشار کلیپی در فضای مجازی مبنی بر تیراندازی منجر به مجروح شدن  دو برادر در جلوی یک پیتزا فروشی واقع در منطقه امیرآباد آبادان که در آن آمده ،ضاربین در جهت سرقت موتورسیکلت افراد مضروب دست به چنین اقدامی زدن به استحضار می رساند با توجه به حساسیت موضوع بلافاصله مأموران کلانتری محل به اتفاق یک تیم تخصصی از کارآگاهان پلیس وارد عمل شدند.

 او ادامه داد:تحقیقات اولیه نشان می‌دهد انگیزه ضاربان به هیچ عنوان سرقت نبوده و ضارب و مضروب به  دلیل اختلافات قبلی بوده است.

فرمانده انتظامی شهرستان آبادان  تصریح کرد:از آنجایی که  احساس امنیت شهروندان برای پلیس به مراتب از خود امنیت  مهم تر بوده و هست ، لذا  مراتب شناسایی و دستگیری محل اختفاء عاملان این حادثه خشن تحت بررسی و پیگیری جدی پلیس است.

سرهنگ سید محسن تقی زاده  گفت: عاملان تیراندازی در اسرع وقت دستگیر خواهند شد .

این در حالیست که برادر بزرگتر مصدومین با انتشار فیلمی در فضای مجازی هرگونه خصومت شخصی با اطرفیان را رد کرده و اعلام نموده که سارقین به قصد سرقت تلفن همراه برادرانش به آنها حمله ور شدند و پس از آنکه با مقاومت برادران روبرو شدند با اسلحه کلاشینکف به سمت آنها شلیک و هردو برادر را مجروح کردند.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۱ ۰۱ دی ۱۳۹۹
مطالب پیش نهادی تضمینی هستن؟؟؟؟؟ آیا