باشگاه پرسپولیس درباره نحوه جدایی بشار رسن از جمع سرخ پوشان بیانیه‌ای را صادر کرد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از باشگاه پرسپولیس، با توجه به خبر‌های متناقض در خصوص جدایی بشار رسن هافبک عراقی از باشگاه پرسپولیس در مقطع کنونی لازم است موارد زیر به اطلاع هواداران عزیز برسد:

۱) بشار رسن در چهار سال گذشته قرارداد‌های یکساله با باشگاه منعقد کرده و در تمامی قراردادها، بند جدایی در نیم فصل، جزو شروط او بوده است.

۲) در پایان فصل گذشته ضمن تسویه کلیه مطالبات او، قرارداد جدید یکساله بعد از پایان مسابقات لیگ منعقد و بخش اول آن نیز پرداخت شد.

۳) بعد از برگزاری مرحله دوم مسابقات لیگ قهرمانان آسیا در قطر، بشار رسن تقاضای جدایی از تیم، جهت پیوستن به یک باشگاه قطری را ارائه داد.

۴) رسن و مدیربرنامه‌های او ضمن ارائه درخواست کتبی و شفاهی با انتشار پست ویدیویی در اینستاگرام، خواسته خود را به اطلاع عموم رساندند.

۵) در زمان مراجعت او به کشور چند روز از شرکت در تمرینات خودداری کرد و تمرینات بدون حضور او برگزار گردید که متوالی اظهار کرد به هر شکل، قصد جدایی دارد.

۶) بشار رسن جهت شرکت در سالگرد مراسم مادر مرحومه خود، مجددا به کشور عراق مراجعت و اعلام کرد قصد بازگشت نداشته و حتی حاضر است جرائم و محرومیت‌های مرتبط را بپذیرد، اما به باشگاه دیگری منتقل شود.

۷) با این حال، باشگاه تاکید بر بازگشت این بازیکن داشت و با مراجعت او، دور دوم مذاکرات توسط هیئت مدیره با رسن انجام شد که این بازیکن بر خواسته قبلی خود تاکید و اصرار ورزید.

۸) از آنجایی که اجبار در حفظ بازیکن قطعا به افت شدید کیفی او منجر می‌شود و حتی‌الامکان خودداری از همراهی تیم را به دنبال خواهد داشت و در این صورت موضوع باید در فیفا طرح دعوی گردیده تا به صدور رای منجر شود که در این شرایط، باشگاه از وجود بازیکن محروم بوده و با دریافت رای فیفا هم فقط احتمالا عایدی مالی برای باشگاه به دنبال داشت، لذا مقرر گردید منافع طرفین با اولویت باشگاه مدنظر قرار گیرد.

۹) در توافق صورت گرفته مقرر شد: الف: یکصد و بیست هزار دلار پرداختی باشگاه عودت گردد. ب: باشگاه هیچگونه پرداختی بابت قرارداد به او نداشته باشد. ج) بازیکن تا فینال لیگ قهرمانان آسیا به صورت تمام و کمال در خدمت تیم باشد. د) در زمان جدایی مبلغ یکصد و بیست هزار دلار به باشگاه پرداخت شود.

۱۰) عایدی باشگاه با توجه به عودت مبلغ پرداختی و دریافتی باشگاه تا نیم فصل طبق قرارداد فی‌مابین مجموعا ۳۸۰ هزار دلار خواهد بود.

۱۱) جای تاسف است کسانی دست به قلم می‌برند یا سخن گفتند و از الفاظ تمسخرآمیز در این رابطه استفاده می‌کنند که هیچگونه آگاهی از مسائل باشگاه نداشته و صرفا با رویاپردازی قصد تخریب باشگاه را دارند تا به اهداف مغرضانه و سوءنیت‌های پشت پرده خود برسند.

۱۲) باشگاه پرسپولیس هیچگاه وابسته و متکی به بازیکن خاصی نبوده و نیست. در این فصل، نفرات جذب شده در نقل و انتقالات، در بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا و مسابقات شروع فصل ارزش‌های خود را به خوبی به نمایش گذاشته‌اند و جدایی یک بازیکن تاثیری نداشته و ندارد. ضمن اینکه در جذب نفرات امسال، ۹ عضو جدید به باشگاه اضافه شده‌اند و هیچ کمبودی در این زمینه وجود ندارد.

۱۳) اگر به دقت بررسی شود، ترکیب بازیکنان پرسپولیس در چند سال اخیر مکررا تغییر کرده، اما از توانایی تیم نه تنها کاسته نشده بلکه درخشش آن افزون‌تر شده است.

۱۴) به هر دلیلی، همگی بازیکنانی که جدا شده اند، در مقابل پیشنهادات چشمگیر و غیرقابل تصور باشگاه‌های خارجی نتوانستند مقاومت کنند و به هر شکلی و در هر زمان که مغتنم بوده، جدا شدند، اما پرسپولیس استوار، محکم، باصلابت و مسلط مانده و به راهش ادامه می‌دهد.

۱۵) همه عوامل باشگاه از جمله بازیکنان، کادرفنی و مدیران باشگاه مصمم هستند تا با حمایت گسترده هواداران پرشور و عزیز باشگاه، تمام توان خود را برای کسب پنجمین قهرمانی مستمر در لیگ داخلی و قهرمانی سال آینده در لیگ قهرمانان آسیا را به کار گیرند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
.......
۱۱:۲۴ ۰۲ دی ۱۳۹۹
چشمش در اومد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۹ ۰۲ دی ۱۳۹۹
به همین خاطر هم پسپلی به عنوان مهم نایب قهرمانی آسیا دست یافت .
این همه دروغ و مغایرت تا کی ؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۵ ۰۲ دی ۱۳۹۹
پیچوند رفت بابا...استاد شعار دادنیم ما......
-
حمید
۰۹:۱۶ ۰۲ دی ۱۳۹۹
بشار رسن عالی بود اما وقتی پول بازیکنانو سر موعد ندن و از طرف تیمهای دیگه قراردادهای چند برابری داشته باشند طبیعیه که برن
مثل خلیل زاده و ....
به هر حال رفتن رسن در حال حاضر و با پرداخت پول منطقی تر از رفتنش در پایان فصل و به صورت رایگان بود
اما مسئله اینه که در نیم فصل به دلیل آگاهی بازیکنان از کمبود شدید بازیکن در پرسپولیس و ممنوعیت خرید بازیکن خارجی همه مبالغ دریافتی شونو بالا میبرن درحالی که میشد بازیکنانی با کیفیت و قیمت مناسب از کشورهایی مثل عراق و ارمنستان و کشورهای آفریقائی و .... پیدا کرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۴ ۰۲ دی ۱۳۹۹
پول و میدن به کیسه دیاباته ولی برای عشقپولیس پولی درکار نیست البته با هفتادمیلیارد راحت میتونن قرارداد ببندن نیسان آبیا بمونن تو کف چهارم پنجمی
میگن تنها خوشحالی کیسه کشا زمین خوردن شیر آسیا بوده خخخخخخ خودشون هیچ غلطی نمیتونن برای هوادارا کنن
Iran (Islamic Republic of)
احمد
۰۸:۱۷ ۰۲ دی ۱۳۹۹
با خوندن نظرات یه نکته جالبی میبینید، اونم حضور پررنگ استقلالیا و بعضی حسودای دیگس ! چون خودشون هیچی ندارن مجبورن خودشونو بچسبونن به پرسپولیس تا یکم دیده بشن!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۳ ۰۲ دی ۱۳۹۹
آره واقعا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۴۲ ۰۲ دی ۱۳۹۹
سلام نکته مهمی نباید فراموش بشه اونم این که بشار باجون ودل بازی کردو به عنوان هوادار براش ارزوی موفقیت میکنم
Iran (Islamic Republic of)
میثم.
۰۷:۲۰ ۰۲ دی ۱۳۹۹
قانون فوتبال اینه دیگه بازیکن بفکر پیشرفت خودش هست؟ بشار واقعاً توی این چندسال زحمت زیادی برای تیم کشید و هیچوقت فراموش نمیشه هرجا هست خدا به همراهش باشه و به بهترینها برسه؟درضمن دکل نوردا نظر ندن و به دکل نوردی خودشون ادامه بدن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۵۵ ۰۲ دی ۱۳۹۹
بازیکنی که دلش با تیم نیست همون بهتر که نباشه بشار برای تیم زحمت کشید ولی ی جوریای نشون میداد که دل خوشی از بازی کردن برای تیم ایرانی وایران رو نداره پس نبودش خیلی بهتره ، ستاره های جدا شده پرسپولیس هم نه تنها توتیمهای عربی موفق نبودن نه لیک اروپا نمونش هم نیمکت نشینی بیرانوند تو بلژیک که بعد ی بازی مربیش گفت اشتباه کردم اونو تو دروازه گذاشتم، بشار هم رفت ولی مطمئن باشید پشیمون میشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۵۰ ۰۲ دی ۱۳۹۹
این قانون فعلی،،، که خارجی ها نمی‌توانند جذب شوند،،، تا دو تا سه سال خیلی عالیه،،، عراقی ها هم با فوتبال ایران به دیگر کشورها شناخته می‌شوند.... بروند تا معروف بشوند... ایران به اینا بها داده و معرفیشان کرده نون میخورند و دم در میارند و نمکدان میشکنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۶ ۰۱ دی ۱۳۹۹
این فینال نشون داد حتی تمام امکانات کشور هم برای قهرمانی آسیا کم هست بنظرم باید امکاناتمونو افزایش بدیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۴ ۰۲ دی ۱۳۹۹
ربطی به امکانات نداشت دیدی که ما برده بودیم
تنها کاری که باید کرد اینه که varرو تو ایران بیارن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۵ ۰۱ دی ۱۳۹۹
پرسپولیس عابر بانک زیاد داره بگین زنگ بزنن خزانه خزانه به پاش میریزن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۵ ۰۱ دی ۱۳۹۹
واقعا باید همینطور باشه باشگاه متکی به نام نیست خیلی ها میان و ميرن اسم و رسم خود باشگاه بزرگ و عزيز هست و ما تا آخر حمایت میکنیم حتی اگه در مسابقات شکست بخوره عشق است پرسپولیس
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۴ ۰۱ دی ۱۳۹۹
به امید خدا قهرمان می شویم و جواب حسودان بی منطق ششتق لال را با پنجمین قهرمانی می دهیم . واقعا " موفقیت های این چندساله تیم خوب پرسپولیس خواب را از ششتق لالی ها گرفته و زیاد حرص می خورند و الکی الکی از موفقیت تیم قهرمان بهانه جویی می کنند . دم بازیکنان تیم قهرمان گرم که چند سالی طرفدارانش را خیلی خوشحال کرده اند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۵ ۰۱ دی ۱۳۹۹
۴سال پول بیت المال را حروم بیگانه ها کردن که بجز لایی خوردن از قائدی کار دیگه ای نکرد.ولی عجب فینالی بود مرسی ازلنگیا که شب یلدای خاطره انگیزی برای میلیونها ایرانی ساختن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۵ ۰۲ دی ۱۳۹۹
یک کلمه هم از مادر عروس.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۶ ۰۲ دی ۱۳۹۹
اصلا تیپ پرانتز ی قائدی به فوتبالیست نمی خوره ، فقط برای کیسه کشیدن خوبه و ضمنا " قضاوتت از روی حسادته آقای ششتق لالی وگرنه قائدی حالا حالاها کار داره تا بشه رسن ، اگر از یک چوپان هم از موفقیت ها و کیفیت بازیکنان پرسپولیس سئوال کنی به جنابعالی می بمونه که ششتق هیچی نیست. اگر پرسپولیس قهرمان می شد تلفات سکته طرفداران ششتق لال خیلی بیشتر از تلفات کرونا بود و خدا کمکتون کرد‌ آه از حسادت و خون دل خوردن از موفقیت های تیم سرورتون
Iran (Islamic Republic of)
Z
۰۱:۱۸ ۰۲ دی ۱۳۹۹
بازیکنای شما میرن کشورهای عربی و اروپایی مفت خوری میکنن اون کشورها چی اونا پول حرام نمیکنن. شماها پول کجاتون بود از گرسنگی مردین. وقتی یه بازیکن خارجی میاد ایران اینقدر اذیتش میکنن تا فرار کنه. پولشم نمیدن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۱۷ ۰۲ دی ۱۳۹۹
تو بهتر بلدی؟ برو بازی کن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۷ ۰۲ دی ۱۳۹۹
ببین همون قایدی تون از سید جلال یه لایی خورد که باید میرفت میمرد ولی چون پرسپولیس افتخاراتش چیزی دیگست شما ها برین با همون خوش باشین تویه این 8 سال پرسپولیس 8 تا برد ،کیسه 3 تا برد و 6 تا مساوی
آخه نایب قهرمان جام حذفی با چه رویی برای نایب قهرمان آسیا کل میندازه
Netherlands
ناشناس
۲۲:۵۰ ۰۱ دی ۱۳۹۹
آخه بی کفایت ها1خودتون می گیدتانیم فصل فسخ قرار داد داشته پس چرا الان جداشد؟2الان پرسپولیس توخط دفاع وحمله کمبودبازیکن داشت اینم که رفت خط هافبگ هم خالی شد.اگه یکی ازمدافعین (چپ وراست ومیانی )مصدوم یامحروم بشن چکارمی کنید؟4اگه شجاع یابشار رسن رو باقرار دادبیشترنگه می داشتید چی میشد؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
محمدیعقوبی
۲۲:۴۵ ۰۱ دی ۱۳۹۹
ببینید چقدر این پولهای بیت‌المال رو میدن به یه اجنبی اونم با شرایطی که این بازیکن برای باشگاه شرط می‌گذاره واقعا متاسفم برای فقیرانی که در کشور زندگی می‌کنند و پول این بیچاره‌ها به یک مشت بچه که فقط بزنه زیر توپ...من به سهم خودم اصلا راضی نیستم یه‌هزارتومنی به بازیکن بدهند در حالی که مردم زیر فشارهای اقتصادی دارن له میشوند.
Netherlands
ناشناس
۰۹:۵۸ ۰۲ دی ۱۳۹۹
آره واقعاً مثل دیاباته، ملیچ و.....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۱ ۰۱ دی ۱۳۹۹
این شد یه اطلاع رسانی درست
دمتون گرم
پرسپولیس قهرمان
آخرین اخبار