مدیر امور شعب بانک مسکن کردستان گفت: تاکنون برای هشت هزار و ۵۶۶ متقاضی طرح اقدام ملی مسکن در کردستان افتتاح حساب انجام شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، جلال‌الدین سلیمی مدیر امور شعب بانک مسکن کردستان گفت: هدف از اجرای طرح اقدام ملی بستر سازی و فراهم آوردن زمینه رونق تولید در حوزه مسکن است که می‌تواند علاوه بر تولید مسکن برای اقشار هدف، موجب رونق اقتصادی و ایجاد اشتغال برای صنایع و مشاغل مرتبط با صنعت ساختمان نیز شود.

او با اشاره به بانک مسکن برای اجرای طرح اقدام ملی در این استان یادآور شد: تامین مالی طرح اقدام ملی مهمترین مسئولیت و محور فعالیت‌های بانک مسکن امسال بوده که در استان بیش از ۲۹ هزار متقاضی ثبت‌نام کردند که از بین آنان، ۲۲ هزار و ۲۰۰ نفر واجد شرایط پالایش شده است.

سلیمی اضافه کرد: با توجه به تصمیمات اتخاذ شده در شورای مسکن استان، در مرحله اول طرح اقدام ملی، یک هزار و ۱۰ واحد در ۶ شهر زیر ۱۰۰ هزار نفر جمعیت شامل شهر‌های قروه، کامیاران، بیجار، دهگلان، دیواندره، سریش آباد و یک هزار و ۱۴۱ واحد هم در چهار شهر سنندج، سقز، بانه و مریوان که بالای ۱۰۰ هزار نفر جمعیت دارند، ساخته می‌شود.

انتهای پیام/ع

برچسب ها: مسکن ملی ، بانک مسکن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.