مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان سمنان گفت: ۴۳۲ میلیارد ریال تسهیلات جبران خسارت کرونا با هدف حفظ اشتغال در استان پرداخت شده است.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، اسماعیل غنیان مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان سمنان گفت: تاکنون از تعداد پنج هزار ۳۰۶ طرح واجد شرایط معرفی شده به بانک‌های عامل به سه هزار و ۳۵۵ پرونده با مبلغ ۴۳۲ میلیارد ریال تسهیلات پرداخت شد.

او تاکید کرد: این میزان تسهیلات برای اشتغال چهار هزار و ۵۹۵ نفر پرداخت شده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان سمنان سهم استان سمنان را سه هزار و ۸۲۰ میلیارد ریال از کل مبلغ ۴۰۰ هزار میلیارد ریال اعتبار کل کشور دانست و گفت: یک درصد از کل اعتبار درنظرگرفته شده کشور در این زمینه مربوط به استان سمنان است.

غنیان بیان کرد: پرداخت تسهیلات کم بهره به کسب وکار‌های اقتصادی آسیب دیده ناشی از شیوع ویروس کرونا در استان سمنان ادامه دارد.

او با اشاره به اختصاص تسهیلات کم بهره حمایتی برای جبران بخشی از خسارت‌های وارده به واحد‌های دارای نیروی شاغل بیمه شده و اصناف آسیب دیده از کرونا گفت: با توجه به اینکه هدف اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان سمنان خاتمه تمامی تسهیلات درخواست شده است، بررسی کلیه درخواست‌های در دست اقدام بانک‌های عامل ضروری و پرداخت تسهیلات تا آخرین فرد معرفی شده واجد شرایط به بانک‌ها ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.