فیلم مستند ماح با موضوع فعالیت های کانون فرهنگی و هنری دوستان آسمانی، مسجد امام حسین (ع) در سامانه عماریار شهرستان جهرم به صورت برخط اکران می شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مسعود گواهیان مدیر کانون دوستان آسمانی، شهرستان جهرم گفت: نخستین اکران آنلاین یک فیلم در سامانه عماریار و اولین اکران مردمی آنلاین جشنواره عمار، چهارشنبه ۳ آذر ماه  امسال با نمایش مستندی از کانون فرهنگی و هنری دوستان آسمانی، مسجد امام حسین (ع) شهرستان جهرم کلید می‌خورد.

او، بیان کرد: مراسم افتتاحیه اکران‌های مستند ماح، ساعت ۳۰ و ۱۸ دقیقه روز چهارشنبه سوم دی‌ماه به صورت برخط (آنلاین) برگزار می‌شود.

گواهیان، تصریح کرد: این فیلم، به کارگردانی سید عباس طهماسبی، تهیه‌کنندگی سیاوش معصومی و گویندگی ناصر طهماسب به تولید رسیده که روایت ماجراهای شکل‌گیری و فعالیت‌های کانون فرهنگی و هنری دوستان آسمانی، مسجد امام حسین (ع) به عنوان یکی از مساجد موفق  در کشور است.

 مدیر کانون دوستان آسمانی، شهرستان جهرم با اشاره به اینکه در این مراسم، مخاطبان به صورت همزمان و مجازی، به تماشای این مستند می‌نشینند، ادامه داد: مادر شهیدان خالقی‌پور از تهران و مادر شهید مدافع حرم محمود رادمهر از ساری، مهمانان افتخاری این برنامه هستند.

او، افزود: اکران مردمی آنلاین، در  قالب خرید بلیت اختیاری و نذر فرهنگی برگزار می‌شود و حضور در آن برای عموم به شرط ثبت‌نام قبلی آزاد است.

گواهیان، اضافه کرد: علاقه‌مندان می‌توانند برای حضور در این برنامه و ثبت درخواست اکران مردمی آنلاین مستند ماح، به شناسه @Ekranyar در پیام‌رسان‌های داخلی پیام داده و یا با شماره ۰۲۱۴۲ تماس بگیرند.

مدیر کانون دوستان آسمانی، شهرستان جهرم، اظهار کرد: گروه رسانه‌ای ماح وابسته به کانون فرهنگی و هنری دوستان آسمانی بیش از ۱۰ سال بوده که در زمینه ساخت مستند در حوزه دفاع مقدس و جهان اسلام فعالیت دارد و کار‌های ساخته شده در این مرکز بار‌ها در جشنواره‌های مختلف موفق به دریافت مقام برتر شده است.

او، گفت: تولیدات مرکز برای مخاطب داخلی فراتر رفته و به زبان‌های مختلف ویژه مخاطبان خاورمیانه با محتوای بیداری اسلامی و جنگ سوریه و یمن و حتی مسلمانان میانمار انجام شده است.

گواهیان، بیان کرد: مقام اول در جشنواره استان ایثار، جشنواره کشوری حضور، جشنواره فیلم ره آورد سرزمین نور، جشنواره استانی ادارات برق، جشنواره استانی ققنوس، همکاری با شبکه‌ها بین المللی مقاومت اسلامی بخشی از دستاورد‌های گروه رسانه‌ای ماح بوده است.

این برنامه در قالب رواق هنر، طرح ملی ایران قوی،اجرا شده است.

انتهای پیام/ت

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
حکیمه خانی
۲۰:۴۳ ۱۶ اسفند ۱۴۰۰
ماح
ماح
ماح
ماح
ماح
آخرین اخبار