رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: این استان کم‌ترین میزان شیوع ویروس کرونا و شمار بیماران بستری کووید ۱۹ در کشور را دارد.

دکتر سعید کشمیری رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در مراسم نام‌گذاری میدان مدافعان سلامت در این شهر بیان کرد: بهترین هدیه برای کادر درمان استان رعایت شیوه‎نامه‌های بهداشتی به ویژه استفاده از ماسک و رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی است.

او ادامه داد: از ابتدای شیوع ویروس کرونا در این استان ۱۲ هزار نفر بیمار مبتلا به کووید ۱۹در بیمارستان‌های این استان بستری شدند که با همت کادر درمان بیش از ۹۰ درصد آن‌ها بهبود پیدا کردند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر عنوان کرد: اکنون این استان دارای کمترین میزان شیوع ویروس کرونا و شمار بیماران بستری کووید ۱۹ در کشور است.


بیشتر بخوانید


کشمیری با قدردانی از شورا و شهرداری بوشهر افزود: اقدامی از این دست مانند نام‌گذاری میدانی به نام مدافعان سلامت بدون شک باعث دلگرمی کادر درمان استان می‌شود و به نوعی همدلی و همگامی مردم و مسئولان با پزشکاران و پرستاران است.

کشمیری گفت: کارکنان حوزه درمان در سایه قدرشناسی مردم این استان همه توان خود را در راه درمان هم استانی‎ها به کار می‌گیرند و حتی با وجود برخی از مشکلات ناشی از تحریم‌ها نخواهیم گذاشت روند درمان مردم با اختلال مواجه شود.

حسین صالحیان شهردار بوشهر نیز با قدردانی از خدمات کارکنان حوزه درمان، گفت: نام‌گذاری میدان به نام مدافعان سلامت در این شهر با هدف ماندگاری زحمت‎های کادر درمان این استان در اذهان مردم است.

میدان جدیدی که روبه روی بوستان شغاب بوشهر ساخته شده به نام مدافعان سلامت نام‌گذاری شده است.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.