رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت : مشکلات کاری، تاخیر در دریافتی‌ها، کم بودن نیروی پرستاری به تعداد بیماران نسبت به استاندارد‌ها از مشکلات پرستاران است .

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، محمودرضا مرادی رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت : مشکلات کاری، تاخیر در دریافتی‌ها، کم بودن نیروی پرستاری به تعداد بیماران نسبت به استاندارد‌ها از مشکلات پرستاران است و مایه افتخار ما است که این افراد با رشادت‌ها کمبود‌ها را جبران کردند و جان خود را برای نجات بیماران به خطر انداختند.

او گفت : دلسوزی، وفاداری، صبوری، غمگسار و تیمارداری از خصوصیات حضرت زینب (س) است که در پرستاران متجلی شده و این نامگذاری به حق درست و شایسته است.

او افزود: پرستاران با دل خود کار می‌کنند، زحماتشان با دریافتی‌هایشان قابل مقایسه نیست و نشان می‌دهند که چقدر این عزیزان ایثارگر بوده و همدلانه با بیمار رفتار می‌کنند.

مرادی افزود: پزشکی کاری تیمی است و همه کادر بهداشت و درمان با هم برای حفظ سلامت مردم کار می‌کنند و به خصوص در این مدت رشادت‌های قابل تقدیری داشتند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه ادامه داد: در موضوع اپیدمی کرونا مردم توجه بیشتری به پرستاران نشان دادند و ما معتقدیم اگر همکاری خوب پرستاران نبود وضعیت درمانی ما الان به گونه دیگری بود.

مرادی با بیان اینکه در آغاز بیماری بسیاری از پرستاران و کادر بهداشت و درمان داوطلبانه وارد بخش‌ها شدند و صحنه‌های غرورانگیزی رقم زدند، افزود: در استان کرمانشاه تاکنون هزار و ۵۱۰ پرستار به ویروس کرونا مبتلا شده اند و از ۲۸۰ هزار پرستار در کشور یک سوم به این بیماری مبتلا شده‌اند.

او افزود: پرستاران در این مدت بار‌ها مورد تفقد و تقدیر مقام معظم رهبری قرار گرفتند و این مایه افتخار خادمان و مدافعان سلامت است.

او گفت: از همه همکاران و پرستاران برای کمبود‌ها و قصور و تقصیر‌ها عذرخواهی می‌کنم و امیدواریم به جایگاهی که لیاقت آن را دارند برسند.

مرادی ادامه داد: خوشبختانه تاکنون یک مورد فرار یا تمرد از کار و حضور نداشتن در شیفت (نوبت بندی) نداشته‌ایم و این عزیزان نشان دادند که فدایی کشور و مردمشان هستند .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.