معاون بهزیستی لرستان گفت: ۳۰۰ واحد مسکونی تا پایان سال تکمیل و به مددجویان بهزیستی لرستان تحویل داده می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از لرستان، رضا وفایی ،معاون بهزیستی لرستان  اظهار داشت: کمک به تهیه مسکن مددجویان، یکی از اقدامات بهزیستی است که در طول سال با کمک خیرین و با استفاده از تسهیلات برای بهسازی و یا بازسازی واحد‌های مسکونی مددجویان تحت پوشش صورت می‌گیرد.

او افزود: در همین راستا طرحی به نام «با هم بسازیم» از سوی بهزیستی طراحی شده که در این طرح خیرین به هر میزان که تمایل دارند کمک‌های نقدی خود را اهدا می‌کنند تا واحد‌های نیمه کاره مددجویان تکمیل و واگذار شود.

معاون بهزیستی لرستان تصریح کرد: این طرح ظرف روز‌های آینده در استان آغاز می‌شود و خیرین استانی و خارج از استان می‌توانند در اجرای این طرح مشارکت نمایند تا ۳۰۰ واحد نیمه کاره مددجویان تکمیل و افتتاح شود.

وفایی با بیان اینکه پیشرفت فیزیکی این واحد‌ها در شهر و روستا متفاوت است و با اجرای این طرح واحد‌های مسکونی هر چه سریعتر تکمیل می‌شوند عنوان کرد: تلاش می‌شود که تا قبل از پایان سال این واحد‌ها تکمیل و در اختیار مددجویان قرار گیرد.

او بیان کرد: کمک بلاعوض بهزیستی برای خانه دار شدن مددجویان تحت پوشش به این صورت است که برای خانواده‌های بدون معلول ۱۰ میلیون تومان، خانواده‌های دو معلول در روستا ۸۵ میلیون تومان و خانواده‌های دو معلول در شهر ۱۴۰ میلیون تومان در نظر گرفته شده است.

معاون بهزیستی لرستان با اشاره به اینکه از ابتدای سال تاکنون بیش از ۶۰۰ واحد مسکونی برای مددجویان تحت پوشش ساخته شده است گفت: در صورت تکمیل و واگذاری این واحد‌های نیمه کاره، تعداد واحد‌های ساخته شده برای مددجویان امسال به حدود ۹۰۰ واحد افزایش پیدا می‌کند.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار