رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح گلستان به مناسبت روز پرستار، با خانواده شهید مدافع سلامت ارتش، سرگرد مسلم سهیلی فر دیدار کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، حجت الاسلام محمد اسماعیل زارعی کیاپی سازمان قضایی نیرو‌های مسلح گلستان گفت: احساس و عاطفه مردم نسبت به پرستاران، برگرفته از تلاش و کوشش این قشر فداکار در خدمت رسانی به بیماران است.

زارعی با تاکید بر اینکه حس نوعدوستی و وطن پرستی از نیرو‌های مسلح جدا نشدنی است، گفت: نیرو‌های مسلح در جریان مقابله با شیوع ویروس کرونا کارنامه بسیار خوبی از خود بجا گذاشته اند.

او گفت: ایثارگری‌ها و رشادت‌های نیرو‌های مسلح، قوت قلب مردم شریف، کادر درمان و بیماران کرونایی است.

این مقام قضایی تاکید کرد: شهدای مدافع سلامت در عرصه مبارزه مستقیم با ویروس کرونا، تجسم واقعی ایثار و ازخودگذشتگی برای حیات بخشیدن به دیگران هستند.

زارعی گفت: امسال به برکت شهدای مدافع سلامت، روز پرستار رنگ و بوی معنوی خاصی در مراکز درمانی و بین مردم خواهد داشت.

رئیس سازمان قضایی گلستان گفت: این شهدا در امتداد خون شهدای انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، مدافعان حرم آل الله و امنیت کشور به مقام قرب الهی دست یافتند.

زارعی با بیان اینکه امسال نحوه تکریم از پرستاران و کادر درمان باید کاملا متفاوت باشد، گفت: در شرایط فعلی رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی بهترین تکریم برای پرستاران و کادر درمان است.

او گفت: رعایت فاصله گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک منجر به کاهش آمار مبتلایان و کاستن حجم کاری کادر درمان خواهد شد.

او گفت: اجرای طرح شهید حاج قاسم سلیمانی با هدف کاهش روند مبتلایان بسیار ضروری و مهم است.

این شهید والا مقام جمعی دانشگاه افسری امام علی (ع) نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی بود که در شهریور ماه سال جاری در راه مبارزه با ویروس کرونا به درجه رفیع شهادت نائل آمد.
 
انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.