بانوی بندرعباسی حادثه دیده که در پی تخریب منزل خود اقدام به خودسوزی کرده بود این روزها با وجود اعلام مسئولان مبنی بر حال و روز خوبش، اما در دسترس نیست.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، اواخر آبان ماه بود که خبر خودسوزی یک خانم و صدای التماس دختربچه وی در پی تخریب خانه شان به دست ماموران شهرداری در فضای مجازی منتشر شد. همزمان با پخش این تصاویر بسیاری از مردم ناراحت از عمل انجام شده اعتراض خود را از طرق مختلف به گوش مسئولان رساندند. 

واقعیت ماجرا چه بود؟ 

این بانوی بندرعباسی به صورت غیر قانونی اقدام به ساختن اتاقکی در حاشیه های شهر بندرعباس کرده بود که ماموران شهرداری و مسکن و شهرسازی اتاقک ساخته شده در زمین‌های دولتی را تخریب کردند، این عمل موجب ناراحتی صاحبخانه شده و در نهایت با سوزاندن خود اقدام به خودکشی می کند.


بیشتر بخوانید

هر چند اقدام این زن برای ساختن سرپناه غیرقانونی بوده اما نگاهی اجمالی به عملکرد ماموران شهرداری هم نشان می دهد با وجود تجربه های فراوان در این جایگاه بسیار ناشیانه عمل کرده و  موجب کدورت خاطر بسیاری از مردم شدند.

این بانوی حادثه دیده به دنبال خودسوزی یک هفته در بیمارستان بستری شد و تحت عمل پیوند پوست قرار گرفت. اما ماجرا به همین جا ختم نشد و بسیاری از مسئولان بندرعباس در پی این اتفاق به عیادت از زن حادثه دیده رفتند و ابراز همدردی خود را اعلام کردند و در این میان هم وعده هایی از جمله ساخت خانه و اجاره منزل تا زمان آماده شدن خانه داده شد . 

ماموران شهرداری که در به راه انداختن این معرکه به نظر می رسید کم نگذاشته بودند هم بازداشت شدند و مسئولان ارشد هم قول پیگیری ماجرا را دادند و شهردار بندرعباس هم با ابراز ناراحتی از خطای پیش آمده از او عیادت و دلجویی کرد.

از حاشیه هایی که این  ماجرا به وجود آورد بگذریم به گفته برخی مسئولان این ماجرا باعث شد این زن و فرزندانش عاقبت به خیر شوند اما این که تا چه حد صحت دارد هنوز مشخص نیست و از آنجا که امکان تماس با این بانوی حادثه دیده وجود ندارد نتوانستیم با او به صحبت بنشینم و آنچه که بعد از بیمارستان بر او گذشت را جویا شویم.

البته برخی هم این میان بیکار ننشسته و مانند شهربانو منصوریان ورزشکار وشووکار به کمک این زن آمده و اقدام به تهیه لوازم خانگی برای این خانواده کردند.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
Er
۰۹:۲۱ ۰۲ دی ۱۳۹۹
حداقل بش وام میدادین بره یه خونه بخره برا خودش وبچش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۳ ۰۲ دی ۱۳۹۹
کاخ نشینی روا و کوخ نشینی نا روا ساختن ویلا با رشوه آزاد ساخت آلونک با بدبختی نا روا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۴۱ ۰۲ دی ۱۳۹۹
بنده خدا حقش نبود اون رفتار