پیدا شدن کودکی ۲ ساله که گفته می‌شد توسط مادرش دزدیده شده است، در فضای مجازی خبرساز شد.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، کودکی خردسال به نام امانوئل بیندرای که دوسال بیشتر نداشت، اواخر سال گذشته ناپدید شد، این در حالی بود که او با پدرش در کنت انگلیس زندگی می‌کرد. گفته می‌شود مادر این کودک، کریستینا نوبیس ۳۴ ساله، پس از طلاق از همسرش، فرزند خود را دزدیده و به آلمان برده است. قاضی پیل که در بخش خانواده دادگاه عالی لندن کار می‌کند، در حال حاضر جلسات دادرسی خصوصی درباره دزدی امانوئل را به عهده دارد.

قاضی پیل ماه گذشت برای یافتن امانوئل دستور فوری داد. در جلسه دادرسی روز پنجشنبه بود که خبر پیدا شدن امانوئل در آلمان را داد و گفت که این کودک به انگلستان بازگردانده شده است.

شایان ذکر است؛ کودک طبق دستور دادگاه با پدرش زندگی می‌کرد و توافق شده بود که آخر هفته‌ها مادر خود را ببیند. اما در پایان یکی از هفته‌ها، امانوئل دیگر بازنگشت. تصور می‌شد که او با مادر آلمانی خود در آلمان، سوئیس، اتریش یا کشور دیگری در اروپای میانه باشد.

در ادامه تصاویر منتشر شده از  کودک ربوده شده و مادرش  را مشاهده می‌کنید:

کودک دزدی

مادر کودک

کودک دزدی


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۸ ۰۲ دی ۱۳۹۹
بعد ازدواج باید گذشت حرف اول و آخر رو بزنه . زندگیه بابا با همه ی سختی و شیرینی هاش باید گذشت الویت باشد. با هر کسی که ازدواج کنی اگه گذشت نباشه نمیتونی ادامه بدی.
Iran (Islamic Republic of)
ستیا
۱۲:۱۸ ۰۲ دی ۱۳۹۹
به نظر من وقتی دو نفر می خواند با هم ازدواج کنند بایدخوب فکراشونا بکنند که بعدا تو زندگی دچار مشکل نشند،،زندگی که بچه بازی نیست زندگی اگر خیییلی ام عالی باشه بازم یه مشکلی بوجود میاد آدم زرنگ کسی که دربرابرمشکلاتش دوام بیاره..........
انقدربدم میاد از اونایی که سرهیچی میرند به سمت طلاق.......
Romania
حسین
۱۰:۳۹ ۰۲ دی ۱۳۹۹
بچه قبل از اینکه پدر بخواد یه مادر میخواد
Iran (Islamic Republic of)
ستیا
۱۲:۱۱ ۰۲ دی ۱۳۹۹
احسنت
آخرین اخبار