مدیر کل دفتر جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری اردبیل گفت: کمیته‌های تخصصی بهبود فضای کسب و کار در استان اردبیل ایجاد می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، بهروز خلیلی، مدیر کل دفتر جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری اردبیل در جلسه گفت و گوی تخصصی دولت و بخش خصوصی گفت: این کمیته با مشارکت دستگاه‌های اجرایی مشکلات حوزه تولید و سرمایه گذاران را احصا کرده و از ظرفیت‌های مختلف در بخش دولتی، قضایی و اتاق بازرگانی در راستای تسهیل امور استفاده می‌کند.

او بیان کرد: در حال حاضر حدود ۲۵ مورد از موانع و مشکلات بخش خصوصی در راستای راه اندازی کسب و کار شناسایی و تدوین شده که مشارکت حوزه دولتی و اتاق بازرگانی برای حل این مسائل جلب می‌شود.

مدیر کل دفتر جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری اردبیل بهبود فضای کسب و کار و رونق تولید واحد‌ها را در حال حاضر ضروری دانست و گفت: با توجه به تحریم‌های ظالمانه و بیماری کرونا برخی واحد‌ها با مشکلات عدیده مواجه هستند که شناسایی و رفع این موانع گام بزرگی در راستای رونق تولید و اشتغال است.

خلیلی افزود: آگاهسازی سرمایه گذاران از قوانین بانکی برای تسریع در اخذ تسهیلات و همچنین واقف بودن به نوع تسهیلات دریافتی توسط سرمایه گذاران از جمله مواردی است که با هدف کاهش تعلل در دریافت خدمات بانکی باید مدنظر این کمیته قرار گیرد.

در این جلسه نمایندگان دستگاه‌های اجرایی مرتبط با سرمایه گذاران در خصوص موانع و راهکار‌های سرمایه گذاری به بحث و تبادل نظر پرداختند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.