قنبری گفت: احداث واحد پتروپالایشگاه ابوالفارس رامهرمز با قدرت عملیاتی می‌شود و هر مشکلی در این زمینه را مرتفع خواهیم کرد.

آرش قنبری فرماندار رامهرمز در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: پروژه پتروپالایش ابوالفارس رامهرمز از روزی که تصمیم به راه‌اندازی آن در این شهرستان گرفته شد متعهد شدیم هر مشکلی را از سر راه آن‌ها برداریم.

او افزود: زمین را ۲۴ ساعته تحویل مسئولان پروژه دادیم و ضمن تأکید به همه ادارات در همکاری با آن‌ها، در همه امور پیگیر بوده و مدام انجام مراحل اولیه کار را مورد بررسی قرار می‌دهیم.

قنبری بیان داشت: مدیریت شرکت و اقدامات آن‌ها در بکارگیری، استخدام و بعضاً اخراج نیرو، بدون هماهنگی با فرمانداری و شورای تأمین شهرستان باعث بروز اختلافاتی شد و افرادی که در این رابطه تشنج‌آفرینی کردند شناسایی شدند و با گفت‌وگو و نشست‌های متعدد با روستائیان منطقه توانستیم موارد را حل‌وفصل کنیم و در آینده هم اگر افرادی بخواهد در روند این پروژه اخلال ایجاد کنند به شدت برخورد خواهیم کرد.

فرماندار رامهرمز اظهار کرد: انتظار داریم مدیریت پروژه هر چه سریع‌تر این پروژه را عملیاتی کند تا از برخی از تنش‌ها و نگرانی‌ها بکاهد و ما هم به عنوان نماینده دولت در شهرستان پشتیبان و حامی آن‌ها خواهیم بود، این در حالی است که از چند سال اخیر تاکنون، درگیری پتک و تبعات آن در این شهرستان، موضوع صندوق‌های وام خانگی و برخی دیگر از مشکلات را داشته‌ایم که با مدیریت توانستیم به بسیاری از حل‌وفصل‌ها برسیم و توان امنیتی خودمان را نشان دهیم.

او ادامه داد: رسانه‌ها متوجه باشند که نمی‌توان موارد محرمانه را اطلاع‌رسانی کنیم، زیرا با انتشار موارد محرمانه به نتایج مثبتی که نیاز است دست‌یابیم، نخواهیم رسید و اهداف توسعه شهرستان ابتر خواهد ماند، به همین دلیل رسانه‌ها باید وفاق و همدلی را ترویج دهند و از تشنج‌آفرینی و بدون اطلاع از موارد خاص، مطالبی را رسانه‌ای نکنند.


بیشتر بخوانید


براساس این گزارش؛ شامگاه ۲۸ آذرماه امسال، تیراندازی به کارگاه احداث پتروپالایشگاه ابوالفارس رامهرمز به وسیله اسلحه جنگی و با قصد تهدید سرمایه گذار بخش خصوصی برای دومین بار اتفاق افتاد که براساس شواهد موجود، عوامل تیراندازی از مردم منطقه بوده و در اعتراض به تصاحب زمین‌های کشاورزی که در واقع متعلق به اداره منابع طبیعی شهرستان است، دست به چنین اقدامی زده اند و خواهان تحویل زمین به آن‌ها به جای زمین کنونی که پالایشگاه در آن در حال احداث است، هستند. ضمن اینکه با توجه به اینکه وقوع تیراندازی قبلا نیز تکرار شده و اقدامات موثری برای رفع این ناامنی‌ها صورت نگرفته، سرمایه گذار پروژه را تعطیل کرده است.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.