مقامات امنیتی سعودی پسر آیت الله نمر باقر النمر را در منطقه قطیف بازداشت کردند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اینترنتی خبری نبأ، برخی منابع خبر بازداشت شیخ حسین نمر، فرزند آیت الله نمر باقر النمر از علمای مبارز شیعی عربستانی را در منطقه شیعه نشین قطیف تایید کردند که سال ۲۰۱۶ میلادی به دست دژخیمان سعودی به شهادت رسید.

برخی منابع اختصاصی در گفتگو با شبکه نبأ خبر بازداشت شیخ حسین النمر را تایید کردند. وی دو روز پیش از خانه اش در قطیف ربوده شد و سرنوشتش مشخص نیست. نیرو‌های سعودی وابسته به ریاست امنیت کشور دو هفته پیش نیز به خانه سید هاشم الشخص، از علمای برجسته منطقه الاحساء حمله و او را بازداشت کردند.

نیرو‌های امنیتی سعودی همچنین چند روز پیش «عباس السعید» و «خضر العوامی» را پس از حمله به خانه‌های آنان در منطقه العوامیه در قطیف بازداشت کردند. این بازداشت‌ها بدون هیچ گونه توجیه یا دلیل قانونی و حتی بدون صدور قرار بازداشت صورت می‌گیرد که نشان می‌دهد رژیم آل سعود حقوق ساکنان القطیف و الاحساء از جمله حقوق علمای دینی، اندیشمندان، دانشگاهیان و صاحبان اندیشه را نقض می‌کند.

گفتنی است نیرو‌های امنیتی عربستان در ماه‌های اخیر تعدادی از اعضای خانوده آیت الله نمر باقر النمر ـ از جمله «امین باقر النمر» برادر ۳۰ ساله وی را ـ دستگیر کرده اند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۰ ۰۱ دی ۱۳۹۹
عجبی
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۰۷:۲۳ ۰۱ دی ۱۳۹۹
بنام خداوند جان و خرد :
الله اکبر الله اکبر الله اکبر درود و خداقوت بر رزمندگان اسلام سلام بر شهیدان مرگ بر آمریکایهای جنایتکاران تروریستان اشغالگر چپاولگران غارتگران منابع و ذخایر مسلمین مرگ بر صهیونیستهای شکنجه گران کودک کشان نسل کشان غاصب فاسد فاسقین نکبتهای تروریست و مرگ بر انگلیس استعمارگر موذی نفاق برانگیز و مرگ بر آل سعودی خائن جنایتکاران تروریست باد مطمعنا اگر شما مومنین مسلمین امت واحده رسول الله ص امت حزب الله از سر تا سر جهان اسلام ناب محمدی ص این حراملقمه های وحشی حرامزاده های تروریست را از سر زمینهایتان بیرون و نابودشان نکنید آنان مداوم بر شما لشکر کشی می کنند و در تمامی مسائل داخلی و خارجی کشورتان دخالت می کنند و هر وقت که دلشان بخواهد به محله ها و خانهایتان هجوم می آورند و به حریم خصوصیتان و به مال و جانهایتان و ناموسهایتان و فرزندانتان تجاوز می کنند و خانواده هایتان را از هم می پاشند و منابع و ذخایرتان را توسط دستنشاندگانشان کارگذارانشان که حق و سهم شما مومنین مسلمین است را هاپولی و چپاول و غارت می کنند و می برند برای عیش و نوش و قماربازیهاشون به مملکتهای خودشان و مخارج پایگاهای نظامیشان را از صفر تا صدش را از ثروت ملی شماها برداشت می کنند و ولخرجی و عیش نوش می کنند و در مملکتتان جولان می دهند بی هیچ شکی بیدار شوید و متحدانه و یکپارچه و هماهنگ بر این شیاطین پی در پی حمله کنید و نابودشان کنید و بیرونشان کنید قبل از آنی که با لگدهای وحشیانشان با پوتینهای سربازان ملعونشان و با ته قنداقهای تفنگانشان بیدارتان کنند ای امت واحده رسول الله ص در خانه هایتان بپا خیزید قیام کنید بیدار شوید ای امت واحده رسول الله ص سلاح بر دست بگیرید و این آمریکایها و همپیمانانشان را از سرزمینهایتان اخراج و نابودشان کنید که یک تکلیف شرعی عرفی دینی قرآنی اسلامی انسانی واجب صد در صدیست بر دوش تک به تک امت واحده رسول الله در سر تا سر جهان اسلام ناب محمدی ص .
و من الله توفیق .
نصر من الله و فتح قریب و بشرالمومنین .
والسلام و صلوات التماس دعا و التماس تفکر
آخرین اخبار