محمدرضا مسیب‌زاده گفت: به دلیل بیماری کرونا و تعطیلی مدارس باید از ظرفیت فضای مجازی برای ترویج نماز استفاده شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، محمدرضا مسیب‌زاده مدیرکل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش در مراسم بیست و نهمین پیش‌اجلاس استانی نماز در  کرمانشاه که به صورت ویدئوکنفرانس برگزار شد گفت: اگرچه آموزش چهره به چهره بهترین نوع تربیت است اما در این شرایط که به  دلیل بیماری کرونا فرصت تعلیم و تربیت حضوری دانش آموزان وجود ندارد بنابراین باید از ظرفیت فضای مجازی برای ترویج نمازاستفاده شود.

او افزود: تمام فعالیت‌ها و از جمله نمازخوان بارآوردن افراد از مدرسه شروع می‌شودو اگر از مدرسه غافل شویم کار‌ها ابتر می‌ماند.

مدیرکل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش گفت: باید از ظرفیت شبکه شاد برای انس و اقامه نماز توسط دانش آموزان استفاده شود.

مسیب زاده با اشاره به برگزاری بیش از ۷۰۰ پیش‌اجلاسیه نماز در کشور تا قبل از برگزاری اجلاس نماز دانش‌آموزی افزود: پیش‌اجلاسیه نماز در تمامی استان‌ها و مناطق آموزش و پرورش کشور برگزار می‌شود.

مجید یزدان‌پناه مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه نیزگفت: نماز انسان‌ها را به سوی سعادت و کمال رهنمون می‌کند و این موضوع اهمیت نماز خوان بار آوردن دانش‌آموزان را نشان می‌دهد.

او با اشاره به ارسال ۸۰ اثر به دبیرخانه اجلاس کشوری نماز در یزد از سوی استان  ارسال شده تصریح کرد : تاکنون هشت پویش مجازی نماز به مناسبت برگزاری بیست و نهمین اجلاس نماز در آموزش و پرورشکرمانشاه راه افتاده است.

انتهای پیام /س 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.