پیروزی‌های درخشان تیم ملی نوجوانان شطرنج ایران

 در مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های قهرمانی نوجوانان جهان که در روز ۳۰ آذر ۱۳۹۹ برگزار گردید، ۳ بازیکن ایران به جمع ۴ بازیکن برتر رده خود راه یافتند.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از روابط عمومی فدراسیون شطرنج، مسابقات آنلاین شطرنج نوجوانان جهان که به میزبانی کشور گرجستان در حال برگزاری است، با درخشش شطرنج بازان نوجوان کشورمان در مرحله یک چهارم نهایی ادامه یافت.

مهدی غلامی اوریمی در رده آزاد زیر ۱۸ سال با غلبه بر ستاره جدید شطرنج روسیه استاد بزرگ آندری اسیپنکو با ریتینگ ۲۶۸۶ با نتیجه ۱/۵ بر ۰/۵، به جمع ۴ بازیکن برتر این رده صعود کرد.

در رده آزاد زیر ۱۶ سال نیز امیر رضا پورآقابالا موفق شد حریف خود نیکولازی خاچاراو از گرجستان را با نتیجه مشابه ۱/۵ بر ۰/۵ شکست دهد و او نیز به جمع ۴ بازیکن برتر این رده راه یابد.

در رده آزاد زیر ۱۰ سال سینا موحد با شکست دادن لو میاولی از چین با ریتینگ ۲۲۴۴ با نتیجه ۲ بر صفر به مرحله بعد رسید.

ملیکا محمدی نماینده کشورمان در رده ۱۰ سال با یک تساوی و یک شکست از صعود به مرحله بعد بازماند. بردیا دانشور نیز پس از تساوی در ۲ دیدار سریع، در دیدار‌های تکمیلی (رستاخیز) مغلوب حریف خود شد و به کار خود در این رقابت‌ها پایان داد.

۳ ملی پوش نوجوان کشورمان در مرحله نیمه نهایی، با هدایت "مهرداد اردشی" سرمربی و کاپیتان تیم ملی در روز ۱ دی ماه ۱۳۹۹ به مصاف حریفان خود خواهند رفت.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

برچسب ها: شطرنج ، اخبار ورزشی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار