بهترین‌های هفته نخست لیگ برتر فوتسال با نظر کارشناسان به صورت رسمی معرفی شدند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مانند فصل گذشته لیگ برتر فوتسال، اقدام به انتخاب و معرفی بهترین‌های هفته اول لیگ برتر کردیم و با نظر کارشناسان بهترین‌های هفته اول مشخص شدند. آمار و ارقام هفته نخست لیگ برتر فوتسال به شرح زیر است:

گل‌های رد و بدل شده: ۳۲ گل

میانگین گل در هر بازی: ۵/۳ گل

پرگل‌ترین بازی: ۱۱ گل / شهید منصوری قرچک ۴ – ۷ گیتی پسند اصفهان

کم گل‌ترین بازی: ۱ گل / فرش آرا مشهد ۱ – صفر ایمان شیراز

داور هفته: روح الله مطهری – امیرمختار رود ساز (بازار‌های روز کوثر اصفهان – راگا تهران)

در اصفهان کوبل داوری مطهری-رودساز به خوبی از پس بازی درگیرانه و فیزیکی ۲ تیم برآمدند و با مدیریت باز و اخطار‌ها و تذکر‌های به موقع قضاوت خوبی از خود به جای گذاشتند.

تیم هفته: گیتی پسند اصفهان

در قرچک گیتی پسندی‌ها به مصاف منصوری این شهر رفتند و از ابتدای مسابقه اتحاد و تیم بودن خود را نشان دادند و با توجه به فشار‌های میزبان خود توانستند انسجام تیمی را حفظ کنند و در نهایت ۳ امتیاز خارج از خانه را برای خود ثبت کنند و کارشناسان خانه فوتسال با توجه به عملکرد تیمی، گیتی پسند را به عنوان تیم برتر هفته انتخاب کردند.

مربی هفته: جواد اصغری مقدم (سن ایچ ساوه)

در ساوه، سن ایچ با هدایت اصغری مقدم از مدافع عنوان قهرمانی پذیرایی کرد و با تلاش‌ها و هدایت وی ساوجی‌ها با وجود عقب افتادن در برخی لحظات از حریف، توانستند ۳ امتیاز را با تدبیر و تلاش در ساوه نگه دارند و با توجه به عملکرد فنی سن ایچ، جواد اصغری مقدم به عنوان مربی برتر هفته شناخته شد.

ناکام هفته: کراپ الوند قزوین

در قم تیم مدعی و تازه وارد کراپ الوند قزوین به مصاف فردوس رفت و تا حدودا ۴۲ ثانیه مانده به پایان بازی ۳ بر یک از حریف پیش بود، اما طی این ثانیه‌ها ۲ گل دریافت کرد تا در نهایت به تساوی ۳ - ۳ رضایت دهد و با توجه به حضور بازیکنان و کادر فنی قوی این تیم و از دست دادن ۳ امتیاز در ثانیه‌های آخر، ناکام بزرگ هفته لقب گرفت.

بازیکن هفته: قدرت بهادری (گیتی پسند اصفهان)

قدرت بهادری در دیدار گیتی پسند مقابل منصوری قرچک توانست با هتریک در گلزنی و تاثیر در گل‌های دیگر شاگردان شمسایی، نمایش خوبی از خود بر جای بگذارد و با تاثیر گذاری فراوان، کارشناسان خانه فوتسال را برای انتخاب وی به عنوان بهترین بازیکن هفته مجاب کند.

جوان هفته: مجتبی نعمتی (فردوس قم)

در قم، فردوس و کراپ الوند به تساوی رضایت دادند. تیم فردوس از دروازه بان جوان خود در درون دروازه بهره می‌برد، اما عملکرد این جوان با وجود دریافت ۳ گل از حریف، واکنش‌های مناسبی داشت تا کارشناسان خانه فوتسال وی را به عنوان جوان هفته انتخاب کنند.

ترکیب هفته:
دروازه بان: امیر احمدپور (ایمان شیراز)
ذخیره: مجتبی نعمتی (فردوس قم)

در مشهد، شکست ایمان شیراز با یک گل، باعث نشد عملکرد خوب دروازه بان با انگیزه این تیم از دید کارشناسان پنهان بماند و وی به عنوان برترین دروازه بان هفته و نعمتی از فردوس نیز به عنوان دروازه بان ذخیره انتخاب شد. در این میان می توان از عملکرد مسعود محمدی هم بعد از این ۲ دروازه بان تمجید کرد.

ترکیب اصلی:
قدرت بهادری (گیتی پسند اصفهان)، علی مروتی (سن ایچ ساوه)، حمیدرضا ره انجام (راگا تهران)، محسن محمدزاده (فرش آرا مشهد)

به جز بهادری از گیتی پسند، مروتی از سن ایچ با ارائه بازی خوب و دبل در گل زنی و ره انجام از راگا با نمایش خوب و وارد کردن ۲ توپ به دروازه حریف و همچنین محمد زاده از فرش آرا با تاثیر در بازی و ارائه یک بازی زیبا و درگیرانه برای این تیم به عنوان ترکیب اصلی تیم منتخب هفته نخست لیگ برتر فوتسال انتخاب شدند.

ذخیره:
روح الله ایثاری (فردوس قم)، مجتبی بامری (اهورا بهبهان)، میثم خیام (مس سونگون)، مهدی جاوید (کراپ الوند)


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

برچسب ها: فوتسال ، لیگ برتر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.