معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان:احداث خط و ایجاد پُست و برق‌رسانی به معادن جنوب شهرستان‌های شاهرود و دامغان پیگیری شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، منوچهر فخری معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان در نشست پیگیری احداث خط و ایجاد پُست و برق‌رسانی به معادن جنوب شهرستان‌های شاهرود و دامغان گفت: اگر بخش خصوصی برای اجرای طرح‌های اقتصادی در این مناطق اقدام کرد، مشخص شود آیا در سه تا پنج سال، اعتباراتی را که هزینه کرده است با درآمدزایی به وی برمی گردد. 

او افزود: گزارشی از اقدمات ۱۰ سال اخیر ایمیدور و دیگر شرکت‌های دولتی در بخش‌های مختلف عمرانی، اقتصادی و توسعه‌ای در استان سمنان تدوین و به مردم ارائه شود.

منوچهر فخری  ابراز داشت: شرکت‌های دولتی در ارتباط با انجام فعالیت‌هایی که در استان قبول مسئولیت کردند، گزارش دهند و باید مسئولان در بخش‌های مختلف کاری پاسخگوی اقدامات دستگاه‌های اجرائی باشند.

او بیان کرد: مدیران کنونی کل دستگاه‌های اجرائی نسبت به مصوبه‌ها و طرح‌هایی که قبل از دوره مسئولیت آنان در گام اجرائی یا تصویب شد باید پاسخگو باشند و برای تسریع در انجام این طرح‌ها بکوشند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.